Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Erfaringer med friklinikken Give
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 14:32

Jeg har en dårlig skulder efter at have fået et voldsomt træk i armen af en hest, og er efter et par mangelfulde undersøgelser og manglende bedring i genoptræning nu blevet viderehenvist til Give.

Er der nogen der har erfaringer med deres skulderkirurger??

 

En lægestuderende jeg har mødt privat, mente jeg havde en betændt slimsæk og at en blokade kunne gavne, så det er primært det jeg skal ned og have undersøgt.

Men ud fra tidligere dårlige erfaringer andetsteds, er jeg selvfølgelig spændt på hvordan de er i Give


Thrine

***

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anden undersøgelse...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 20:20

gangJeg har været der forbi i sidste uge, til begyndende udredning for gigt.

Jeg blev taget seriøs og det er desværre kun første gang jeg har oplavet dette.

Så indtilvidre er jeg posiktiv.

Skal igennem en Mr scanner inden så længe og håber på et svar, på mine smerter.

 

Ved godt det ikke er det samme, men det er bare min erfaring med klinikken.


M.v.h.

Britta T.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 11:57

Det er ikke helt det samme, men:

 

Jeg har været i behandling på deres smerteklinik.

Jeg har en skulder/arm, som ikke virkede efter et brækket kraveben. De tog alt hvad jeg sagde meget seriøst, og kiggede på kroppen som en helhed og ikke bare den dårlige skulder/arm. De fik rettet op på min ryg, som gjorde, de kunne tage fat i skulderen.

Mit forløb varede 6 mdr, hvor jeg var dernede 2-5 gange i ugen. Jeg er gået fra 33% men, til en det ikke rigtig kan mærkes længere, jeg har dog kun 90% belastning på armen, og det ksal jeg bare selv øge, som jeg føler jeg kan.

Tidligere tog jeg morfin (sammen med mange andre piller) hver dag, bare for at holde smerterne ud, og havde jeg gjort i 4 år, hvilket har smadret min mave, jeg skal tage 2 forskellige piller, bare for at kunne tage en panodil i dag. De satte mig over på noget smertestillende, som ikke skulle gennem maven (plaster) for til sidst helt at fjerne smertestillende.

 

Det er så fantastisk. Og jeg kan klart anbefale Simon, som er en af deres fysioterapeuter. Hans speciale er skuldre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1235353
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 19:07

Har ikke personlige erfaringer, men hsr via mit arbejde omkring smerteklinikken og den er positiv :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kghczhmnvcc
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 19:11
Er blevet opereret dernede for andre ting. Men min opfattelse af dem er at de er søde og meget kompetente.
Held og lykke med skulderen.

.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider