Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kendskab til efterskole
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 22:27

Vi er sent ude mht efterskole for skoleåret 2015/2016 til vores datter - er der nogle der kender Fjordvang ved Ringkøbing eller Ranum efterskole?

0
0
Svar på denne tråd
 
 efterskole
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 22:35
Ringkøbing omegn er i mine øjne flat, øde og kedeligt område.
Kender en der har gået på Ranum, som var kanon glad for det.
Selv har jeg gået på Himmelbjergegnens, som bare ligger i den fedeste natur og der er ALT. Så denne vil jeg anbefale. Men hvad er det din datter vil? Er det noget med heste? Eller hvad fag kan hun lide. For de forskellige efterskoler tilbyder jo noget forskelligt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 efterskole med egen hest
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 22:39

Hun vil gerne en ridelinie (dressur primært) og eventuelt horsemanship - og medbringende sin egen hest. Vi søgte på efterskoler.dk for ledige pladser....

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjordvang
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 15:24

Jeg gik på Fjordvang i 03/04 og var super glad for det!

Jaaa måske er der fladt, men vi havde nu nogle fede turmuligheder og så ligger fjorden jo ikke mange 100 m væk ;)

 

Jeg kan kun anbefale Fjordvang - både skolen og ridelinjen. Nu er der selvfølgelig sket meget siden jeg gik der, og forstanderen jeg husker (Tage) er gået af, men er sikker på at skolens filosofi lever videre :)

Jeg er ret sikker på at hende der står for hestelinjen er meget engageret horsemanship fan, og arbejder vist også som underviser i horsemanship udover hendes arbejde på skolen..

 

Varmeste anbefalinger herfra!


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjordvang
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 15:25

Jeg gik på Fjordvang i 03/04 og var super glad for det!

Jaaa måske er der fladt, men vi havde nu nogle fede turmuligheder og så ligger fjorden jo ikke mange 100 m væk ;)

 

Jeg kan kun anbefale Fjordvang - både skolen og ridelinjen. Nu er der selvfølgelig sket meget siden jeg gik der, og forstanderen jeg husker (Tage) er gået af, men er sikker på at skolens filosofi lever videre :)

Jeg er ret sikker på at hende der står for hestelinjen er meget engageret horsemanship fan, og arbejder vist også som underviser i horsemanship udover hendes arbejde på skolen..

 

Varmeste anbefalinger herfra!


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider