Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 råd søges
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 15:49

Hejalle

 

jeg har virkelig brug for jeres råd. har stoppet et forhold efter 6 år. grundet ønsker børn (mig)

 

jeg er 34 år har fast arbejde og det er jeg rigtig glad for. eksen har to børn nærmer sig de 40 og er glad for sit liv med mig.

 

vi har hele forholdet igennem haft opppe og nedture og når vi er glade er alt godt. han er meget dominerende og mener jeg har en masse fejl . jeg er meget skrøbelig g har altid ville andre det godt. og så nå det kommer til eksen som mener han gør det godt bare på hans måde. jeg r meget skrøbelig også på det psykiske men jeg arbejder på det og kommer frem af.

 

han blev meget ked af nyheden om jeg gerne vil ha et barn og han ikke ville han har så tænkt over det i noget tid og er kommet frem til efter 6 år på nej siden at han nu er på ja siden.. og det undre mig øgr det han det for vores skyld eller kun for at beholde mig. kan han ikke se alt det @!#$ vi har været igennem. skænderier at jeg er blevet sat på plads tusind gang for an hans bøn.

 

jeg er træt psykisk, hænger kun lige sammen og jeg ved ikke om jeg skal klappe i min hænder over han vil have børn eller om jeg skal holde ved min beslutning som nu gør endnu mere ondt fordi han føler sig endnu mere forladt.

 

ps vi bor stadig sammen fordi jeg intet sted kan finde at bo sammen med mine katte.

 

håber i kan give mig råd med på vejen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 15:54

Mit bedste råd: Mærk efter: Gør han dig glad?? Gør jeres forhold dig glad?? Er der mange flere positive dage end negative??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 forhold
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 16:22

Jeg vil egentlig sige det samme som Pernille.

Mærk efter indeni dig selv, er dette manden du elsker og vil resten af dit liv? gør han dig glad og tilfreds?

 

Med det sagt vil jeg så også sige, husk at selvom I måske bliver sammen og får børn, så ændrer han sig altså ikke lige pludselig og holder op med at være dominerende, så husk det med i dine tanker.

 

Vil du ikke fortsætte sammen med ham, så vil jeg tilføje, kom videre fra den bopæl, for jer begges skyld og for hans børns skyld, ellers bliver I fastlåst i den smerte det giver indtil du flytter og det er utrolig usundt for jer begge.

 

mvh

Mie


Med de fire skønne arabermuler <3

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 sælges, se min profil for flere oplysninger :)

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Der skal 2 til at kommunikere.
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 16:27

Kære du.

Lige nu skal det ikke handle om hans følelser, men om dine følelser, der har behov for et bedre liv. Det lyder som om at du har taget en svær beslutning, men også at det er den beslutning, der skal til, for at du kan få et bedre liv, uden ham.

 

Det er ikke sundt at være i et forhold, hvor den mand, der jo burde elske og støtte dig, i stedet kritiserer og skælder ud, endda foran børn, som bør skånes for den slags. Er det det, du vil byde dit eventuelle eget barn? Mange er tilbøjelige til at blive hængende i dårlige forhold, fordi det kræver stor styrke at sige fra, men det har du gjort. Hold fast i dine egne følelser.Du fortjener en mand, der behandler dig kærligt og respektfuldt, og som kan være en forbilledlig far for et barn.

 

Er der nogen venner eller familie, der kan tage dine katte i en periode, mens du får dig etableret i et nyt hjem?


6
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal holde
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 19:28

fast i din beslutning. Det kan betyde at du slet ikke får nogen børn, men det er da dumt at få et barn med en som ikke er den rigtige.

 

Ud fra din tekst lyder du ikke til at være lykkelig sammen med ham.


 

Zamangah

 

 

Wrap sælges; minibig-baller i god kvalitet. Sælges både stykvis og flere af gangen. Afhentes, 350 kr. stk.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 19:31

Nu skriver jeg noget, jeg nok for høvl for, men jeg kender jo ikke alle omstændighederne.

 

Du beskriber dig selv som meget skrøbelig og som en person der er lidt af en pleaser. Du bor så smammen med en mand, som du føler nedgør dig - tilmed foran hans børn.

Og grunden til du ikke for længst har fået benene på nakken, er fordi du ikke kan finde et sted at være med dine katte?

 

Det lyder i mine øre ikke som noget specielt godt grundlag at få et barn på. Han bliver ikke sødere, du bliver ikke stærkere og hans børn får ihvertfald ikke mere respekt for fars kæreste ( nu med papsøster/bror) som finder sig i at tage en sviner foran dem.

 

At være mor kræver - undskyld udtrykket- balls of steel. og man fortjener at være en glad og stærk mor, med en omsorgsfuld og engageret far. Ikke en far som kun er indvilliget i at blive det, fordi hans dørmåtte af en kærste endelig siger fra.

19
0
Svar på denne tråd
 
 Hellere få børn alene
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 21:06

End med sådan en spade. Ja undskyld, han lyder meget som min ex. Sikke en befrielse det var at gå fra ham. Jeg håber du blir lykkelig


 

3
0
Svar på denne tråd
 
 takotak
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 22:42

Syns i kommer med nogle gode svar. Jeg er helt til rotterne. er helt forvirret.

 

Jeg må lige tænke lidt. for jeg kan ikke rigtig komme med et godt svar på jeres svar. jeg er ikke ude på at forsvare ham jeg vil gerne sige mere. men det bliver for rodet nu. tror jeg.

 

Jeg føler mig så egoistisk. at jeg stadig vælger ham fra og det er der jo en grund til, jeg syns ikke han er ja helt rigtig for mig, jeg elskeer ham han har et godt sind men når kommer til mig er det helt alt og når jeg prøver at agumentere for mig gør han det meget klart jeg er heeelt forkert på den og især med det psykiske. JEG er klar til at være mor. jeg er sikker på jeg kan vokse med opgave og helt klart med den rette støtte.

 

@!#$ noget l... jeg hader virkelig mig selv føler mig som en stort @!#$ der ødelægger andres liv. jeg finder ikke nogen af være glad med

1
0
Svar på denne tråd
 
 123446
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 22:58

Du burde aldrig have dårlig samvittighed for at ville leve dit liv.
Vicki, du må ud med ham, og så finde en der gør dig glad - så I kan være glade sammen . Det er jo dét der gør et partnerskab værd at have.


Mvh. Natasha

2
0
Svar på denne tråd
 
 alenemor...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 21:57

Jeg er alenemor til tvillinger på 4 år. Jeg har haft kærester, men ingen som jeg kunne se som far til mine børn. Når jeg hører, hvad andre har af bøvl og ballade med deres nuværende eller tidligere mænd, så trækker jeg vejret dybt og tænker, at godt nok har jeg barylerne hele tiden og altid - men med alle de problemer, som jeg har undgået ved at være alene-mor, så er jeg faktisk ret heldig.

 

Bare til inspiration ;-)

 

mvh. tina

 


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 taktaktak
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 18:47

for jeres råd.det har fået mig til at tænke i de rigtige baner.

 

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider