Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Den der sorte klat!!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 08:22

Ah.... bliver snart tosset af at være herinde pt, er der andre en bare mig der, syndes den her sorte klat der bliver større ude i venstere hjørne, bare er så træls..? det er den der reklame for LG. den er da bare yderst belastende... håber snart den forsvinder igen..


1
0
Svar på denne tråd
 
 sort klat
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 08:41

Jeg har ingen sort klat?oO


Mvh. Maria Nielsen
Pinto Cadeaux
Blev min d. 30/6-2014

 

Facebookside: www.facebook.com/pages/Maria- Cadeaux/792057087492633

 

"If you're not a humble person, your horse will make you one"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 08:44

 

Nej her er ingen sorte klatter - jeg har Adblock! :-)

 

 

 

 

\\ Pernille

5
0
Svar på denne tråd
 
 AdBlock ...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 11:01

Kan varmt anbefale adblock ;) ... Heller ingen mærkelig sorte klatter her - men nu bliver jeg jo nysgerrig ha ha ...


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

*Krølle søger lidt motion- er det noget for dig, så skriv*

2
0
Svar på denne tråd
 
 addblock
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 15:41

Jeg bruger ikke addblock, men har nu heller ingen mærkelige sorte klatter, -så vidt jeg ved... hvor ser du den henne?



It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground



Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd
 
 3243546576
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 17:02

mystisk i ikke kan se det.. det er en reklame der kommer engang imellem, ude i venster side.. den er fra LG det er en sort klat, der bliver større og større, hvor der så står fremtiden ser sort ud.. det er for et fjernsyn..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 17:33

 

Nej det er ikke så mystisk. Hvis man har Adblock så blokkerer den for alle de forstyrrende, irriterende og hastighedsdræbende reklamer. Det er guld værd! (Og så er programmet endda helt gratis! )

At dem uden Adblock ikke kan se den kan skyldes, at det er en søgegenereret reklame.

 

 

 

\\ Pernille

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 18:45

Ej hvor er jeg også bare glad for min adblock.. Jeg lånte en venindes computer den anden dag, og var ved at gå i spasser af at se på alle de reklamer! Adder badder, ellers tak du.

 

Stald Søgård det burde du få, hvis du synes reklamerne er irriterende :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adblock er da ikke
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 19:33

 

for klog ... den burde jo blokere denne tråd nu, med al den information om LGs sortseer-TV


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 20:59

Har ikke adblock, men har aldrig set den omtalte klat - lyder dog irriterende.

Jeg har kun rideudstyr i min venstre side, og det blir hvor det er.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 22:30

Nu slog jeg lige adblock fra... Der er to halvnøgne damer i kanten af min side. Jeg venter lige lidt med at slå adblock til igen.


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

20
0
Svar på denne tråd
 
 OHHH JA...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 22:47

...den er VILDT irriterende - HADER "flagre" reklamer! Sucks når man ikke kan fjerne dem fordi IT-gutten på jobbet vil bestemme hvad man må/kan trykke på...SUK

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er altså snyd, Jens!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 22:51

 

... her er kun een halvnøgen dame, og hun forsvinder ikke selv om jeg slår Adblock til

 


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

6
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for tråden!
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 13:17

Nu fik jeg da omsider downloaded adblock til Firefox.

 

Det tog... tre sekunder

 

Oh, hvilken befrielse...


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 18:33

Hurra for adblock. Jeg fik den grundet en reklame der engang var på HG - Kørte man musen over banneret startede den med en eller anden sindssyg lyd, og første gang var jeg nær gået i gulvet af bare forskrækkelse (havde lige gjort rent med højt musik).
Så ja, nu kan jeg slet ikke undvære adblock, og ja, det tager kun få sekunder... :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Marketing
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 13:28

Velkommen til markedsføring de damer

 

Der er både tale om retargeting, micro marketing, leadgenerering og jeg kunne blive ved.

 

Jeg har været meget inde på ILVAs side på det sidste og sørme om Ilva ikke har en reklame herinde lige nu, 'helt tilfældigt'.
Det er jo sådan sådan det fungere :)

Andre gange er der reklamer for smykker som jeg også lige har kigget på (eller det der ligner).

Måske TS har været i nærkontakt med LG på nettet for nyligt? :)


Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 14:49

Ja sådan har det da været længe. Der er en grund til at hesterelaterede ting altid kommer op i min Google-søgning, og der er en grund til (FØR jeg slog adblock til), at jeg altid fik reklamer for sko, sko og atter sko samt rideudstyr, haha.

 

Adblock er fantastisk. Jeg har INGEN kvaler med at fjerne reklamer og dermed fjerne indtægt fra pågældende hjemmeside. De snupper så mange af vores informationer, fx cookies, lokalitet, hvad vi søger på og hvilke sider vi besøger.

Den mindste "betaling" for det må så være, at jeg tillader mig at blokere sindssygt irriterende reklamer. Så kan de bare lade være.

Jeg har i øvrigt også installeret Ghostery, som blokerer al den tracking der foregår, når man besøger en hjemmeside.

Den lister alle de trackers den har blokeret nede i højre hjørne. På nogle hjemmesider kommer der nogle MEGET lange lister, det er skræmmende hvor meget information der bliver høstet fra vores private færden på nettet, klik for klik.

 

Ikke at jeg har noget at skjule, virksomheder skal bare ikke snage i hvad jeg laver


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Stald Søgaard
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 23:33

Velkommen til Cookies ;-)

 

Du har nok på et tidspunkt søgt på fjernsyn el.lign - derfor får du netop den reklame..


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 om reklamer
Forfatter: 
Dato:  03-11-2014 13:24

Jeg er meget enig i jeres betragtninger om reklamer.

De der irreterrer mig helt vildt er de især på tv2 hjemmeside (nyhederne), der starter ens lyd, når man skroller med musen -selvom jeg altid har slået højtaler fra. De firmaer kan være helt sikre på, at jeg ikke er køber til deres produkter.

 

Nogen der har et link til de omtalte Ghostery og adblock.

 

omkring søgning f.eks. google kan jeg fortælle at min mand og jeg engang i mellem går igang med at søge på en bestemt ting på hver vores pc - og vi får ikke de samme resultater frem, selvom vi skriver det sammen søgeord

 

nb til trådstarter har ikke set den omtalte reklame her på hn er det mest hesteting der kører både i højre og venstre side.


Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-11-2014 20:23

Ghostery er en tilføjelse/app til Google Chrome.

De har en rigtig fin video her, der beskriver konceptet i en lille tegneserie:

https://www.ghostery.com/da/

 

Fint lille program synes jeg :) man bestemmer selv hvilke trackers man vil blokere. Det er ikke noget jeg har sat mig ind i - jeg har ladet Ghostery køre sine standardindstillinger og tænkt, at det ved de sikkert mere om end jeg.

 

Ghostery kan hentes her:

chrome.google.com/webstore/detail/ ghostery/ mlomiejdfkolichcflejcl...niij?hl=da

 

Adblock kan fås her:

chrome.google.com/webstore/detail/ adblock/ gighmmpiobklfepjocnamg...idom?hl=da


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak for links
Forfatter: 
Dato:  03-11-2014 20:45

selvom det er lidt uden for trådens indhold. men reklamer


Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 AAAAAAAH....
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 14:47

Jeg er faktisk i udgangspunktet ikke så utilfreds med at få vist reklamer fra de sider, jeg tidligere har besøgt. Nogle gange får de mig til at vende tilbage til et godt tilbud, jeg havde glemt, eller som er opstået siden sidst. Men det er simpelt hen for meget med alle de felter, der efterhånden er dedikeret til reklamer på nogle af de sider, jeg bruger - blandt andet HN.

 

Så nu har jeg hentet Adblock. Og det var rigtig dejligt, for nu kan jeg pludselig SE de sider, jeg bruger, i stedet for reklamer, der blinker og dytter all over...

 

Og tak til Sophie for links :-) Sidste gange jeg installerede adblock - som jeg havde googlet frem - skete der noget mærkeligt med min computer, som lige skulle have lidt førstehjælp imod betaling. Så nu har jeg faktisk kigget på reklamer i en del måneder, fordi jeg ikke lige orkede det igen ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hovsada!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 14:52

Og så gik det lige op for mig, at det er Adblock (og ikke som før antaget Chrome), der æder en del af menuen på gulgratis.dk, så jeg ikke kan tilføje en annonce som favorit. Kan man få den til at lade være med det?

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 18:20

Taina: det lyder underligt! Men det er muligt at afbryde AdBlock på bestemte hjemmesider, eller bare afbryde det midlertidigt :)

Hvis du trykker på selve AdBlock-ikonet i din Google Chrome, oppe i højre hjørne, så får du nogle muligheder, fx at afbryde blokering midlertidigt. Det kan være det virker :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Sophie...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 18:27

... den knap har jeg fundet. Og det er derfor, jeg ved at det er ADblock, der fjerner den menu ;-) Men nu har mine øndige øjne jo vænnet sig til det rolige skærmbillede (den tilvænning tog så lige cirka 30 sekunder ;-)) og nu bryder de sig virkelig ikke om at kigge på sider med adblock deaktiveret :-D

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 18:34

Ah, så må jeg beklage og sige at jeg ikke lige ved hvordan man fikser det :P

Du kan jo nøjes med at have reklamer på den side kun.. Selvom det da er en pinsel når man har vænnet sig til det andet..


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 tjah....
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 18:52

Jeg må vel fortælle de øndige øjne, at de skal leve med det så... for hvis du ikke ved, hvad man kan gøre ved det, så tror jeg faktisk ikke, at der er så mange andre, der gør ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ikke installere
Forfatter: 
Dato:  24-12-2014 07:25

Nogen der kan guide lidt? Har Chrome, som de skriver man skal have, men der er ikke en download knap til appen

0
0
Svar på denne tråd
 
 En udvidelse
Forfatter: 
Dato:  24-12-2014 10:28

Det kan enten være en udvidelse eller en app. Hvis du klikker på menuen i øverste højre hjørne -> Flere værktøjer -> Udvidelser. Derefter søger du efter AdBlock. Så kommer der en liste op med forskellige muligheder, og ud for hver af dem er der en blå knap hvor der står + Gratis, den trykker du på, og så bliver du spurgt om du vil tilføje.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ayalone
Forfatter: 
Dato:  24-12-2014 11:51

Har du brugt Sophies link til Adblock? Jeg synes også altid, at de der downloadknapper er umulige at finde og her er den helt umulig, for jeg har den jo. Det meddeler den mig i en en knap øverst til højre på siden - måske er det der, man skal downloade, hvis man ikke har?

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider