Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 spring regler
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 07:09

Jeg kan ikke finde noget om out reglen for B0, er det fordi der ikke finden en regl ??

 

Sådan jeg forstår/har læst det, så kan man i en uendelighed ride alle de B0 man gider, uden at blive udklasset. er dette korrekt ??

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 07:56

ikke udklasses af en B0, da det jo ikke er en konkurrance mod de andre.

Du har jo ikke større eller mindre mulighed for at ride nul om din modstander heder Tina Lund eller lille Lise.


Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation

PT kun 1 ponyboks ledig, venteliste oprettes hvis nødvendigt.

 

Med venlig hilsen

Louise Kløcker

1
0
Svar på denne tråd
 
 1111111
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 08:07

Tak for svarret

jeg sad bare og kikkede på poing systemerne i klubberne og ser at nogle rytter har redet utallige B0 runder i sammen højde til D og E stævner, og det tildeles de 2 poing for hver gang.

Men hvis en rytter starter feks LB til C stævne uden placering men med 0 fejl får de 1 poing.

det var det der undrede mig.

Tak for svaret...


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sportsbolle
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 09:52

de regler du omtaler i din klub er nogen der laves internt- det er ikke DRF regler.

 

reglen er at U-klasser er åbne for alle uanset om det er et D eller C stævne- og de afvikles som regel i metode B0 som du kan læse mere om i reglementet under metoder.

Ved c-stævner får alle der rider med o fejl point som en 3.plads i den sværhedsgrad klassen afvikles i dvs LB spring = 3 point osv.

 

 

Karina

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider