Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Starte forfra socialt- gode råd?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:02

Hej HN

 

Jeg er 32 år og i den situation at jeg sidste år flyttede til København fra Nordjylland med min nu ex mand og fik job. Desværre gik vores forhold i stykker i december og derfra gik det ned ad bakke med mit sociale liv. Jeg er glad for mit arbejde og mine kolleger, men jeg har været utroligt ensom herovre i perioder. Især weekenderne har været lange og svære.

 

Nu har jeg søgt og fået et job hjemme i Jylland, dog i Holstebro, 2 timers kørsel fra mine forældre og min hjemby så selvom jeg er tættere på så er der stadig langt til mine venner i Aalborg f.eks.

Jeg glæder mig helt vildt til at starte forfra og til mit nye job, men samtidigt så er jeg også nervøs. Jeg er single og på vej til at flytte til en helt ny by.

 

Jeg håber på at få nogen søde kolleger til at starte med, men udover det, hvad vil i HN'ere så anbefale at jeg gør for at få et socialt liv?

Hest og ridning er selvfølgeligt oplagt, men udover det?

 

Håndbold og den slags holdsport er nok desværre udelukket, jeg er en værre boldspasser

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Politik
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:19

Du kan engagere dig lokalpolitisk. Der er mange frivillige, der laver en masse arbejde, arrangementer og alt muligt. Går ud fra at det er sådan i alle partierne, så det er jo bare at melde sig ind efter politisk overbevisning og melde sig frivilligt som aktivt medlem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er andet end sport
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:38

aftenskole, medborgerhuse, interesseforeninger eller singlefester :D



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Foreningsliv
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:44

Find nogle aktive foreninger med emner, der interesserer dig. Der er meget andet end div. sportsforeninger ude i det ganske land. Holstebro har omkring 500 foreninger, og der er en portal for dem her: foreningsportalen.holstebro.dk/

 

Uanset hvad du vælger, mød op nogle gange, vær interesseret og nysgerrig, spørg til foreningen og dens medlemmer og aktiviteter, og tilbud din hjælp med at lave kaffe, rydde op og den slags.

 

Det er vildt svært første gang, hvor man ikke kender nogen som helst og er "hende den nye", men langt de fleste foreningsmennesker tager godt imod kommende medlemmer med åbne arme. Og er det helt rædselsfuldt, lader du jo blot være med at dukke op igen :-)

Held og lykke med det :-)

 


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

5
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:48

meld dig ind i div. grupper på facebook,- jeg har fundet mere end en ven den vej...

 

hjælp til ved det årlige julemarked, sommerfest, loppemarked osv


*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 21:03

Åh det er bare super råd! Mange har jeg slet ikke tænkt på. Flere?


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 21:13

Du kan også altid prøve venner søges her på HN.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trassats
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 21:30

Kære du ?

jeg var i din situation 1 august, godt nok flyttede jeg til en by jeg kun havde været i 3 gange og jeg kendte ingen herover (Herning) men jeg sprang ud i det, det er det bedste jeg nogensinde har gjort!

Jeg valgte at tage alt som det kommer, øve mig at smile og spørge ind til folk, det har givet pote, jeg rider og underviser i den lokale klub oh deltaget i arrangementer med arbejdet og skolen ?

så mit råd må være tag en dyb indåndning, tag det tøj på du hsr det godt i og tag tingene som de kommer ? og skulle du føle dig helt ensom, smider du bare en hn besked til mig og så skulle vi nok kunne få tiden til at gå med en sludder :) så langt er der trods alt ikke mellem Holstebro og Herning :)


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

4
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 15:32

hvorfor alle de ?-tegn i dit indlæg Varmblod?


*** Misssophie


2
1
Svar på denne tråd
 
 Tralalalaka
Forfatter: 
Dato:  24-10-2014 17:27

Ja det skulle så være smileyer :D men min tlf og hn er ikke venner


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider