Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Koldtsvedende om natten
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 14:43

Jeg er så træt af at vågne hver nat, hvor jeg egentlig sveder og har det varmt, men er kold på overarme, på baller og lår. Så må jeg tage dynen af, så bliver jeg sådan rigtig kold og nyser og bliver snottet, det hjælper først hvis jeg rejser mig op og går rundt, og så putter mig under dynen igen. Alt i alt er jeg vågen ca en halv time sådan midt i det hele, mega belastende. Det er ligegyldigt om jeg sover med eller uden tøj på.

Nogen der kender det, og hvad gør i ved det?

Jeg er 30 år, så det er ikke overgangsalder:)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nattesved
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 15:29

Der kan være rigtig mange årsager til nattesved. Du er nødt til at gå til lægen og få lavet nogle tests, så I kan finde årsagen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 20:03

Jeg vil bare sige at det kan godt være overgangsalder, selvom du kun er 30... Jeg var 36 da jeg kom i overgangsalderen

 

Jeg ville også gå til lægen, hvis jeg var dig

 

Hilsen Marianne


Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?


*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 22:51

Har du overvejet noget så simpelt som at skifte dynen ud med en anden type dyne? Måske er din dyne ikke "åndbar" nok...

1
0
Svar på denne tråd
 
 124546
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 08:24

jeg er 36 år.. og kan også i perioder, vågne op.. og være helt badet i sved, ret klamt.. der er sådan at både dyne og lagen er vådt fugtigt..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sved om natten.
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 09:26

Jeg er også 30, og er ikke i overgangsalderen.

 

Da jeg var på p-piller kunne jeg også vågne op, nogle gange flere gange om natten, badet i sved så jeg kunne vridde min natkjole. Jeg var nogle gange nødt til at skifte 3 gange om natten, og vende min dyne.

Jeg fik så kobberspiral i stedet for p-piller, og nu kan jeg en enkelt gang i mellem få en svedtur op til min mens, men slet ikke så voldsomt som før.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kunne....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 09:39

....også være fordi du har D-vitamin mangel?

 




Mvh DorteCL


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider