Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 En af de dage...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 12:25

Ja her har jeg "en af de dage"... Sådan en dag hvor alt bare går galt. Eller rettere - det er nu dag 2 hvor alt går galt!

 

Igår startede fint ud - den ene kat havde forspist sig og havde efterladt "gaver" rundt om i stuen. Til frokost brænder jeg mig på en pande.

 

Aftensmaden blev ikke bedre - mit første forsøg på rösti endte i bogstaveligste forstand i vasken da den skulle vendes ud af panden. Manden blev hu-hej-vilde-dyr sendt i brugsen og hente en pose kartofler. Resten blev holdt lunt på komfuret - og til trods for det var køddet ikke gennemstegt, og måtte have et par minutter mere.

 

Billede

(mit forsøg på rösti)

 

Madpakken til manden endte med jeg skar mig i fingeren - flot!

 

Idag har ikke været meget bedre ind til videre. Præsterede at hælde et glas cola i min bærbare - som jeg skal bruge til eksamen på fredag!

 

Og nu har jeg så lige tabt et helt glas Miraclewhip på de sorte klinker i køkkenet... Hold nu op hvor ser det vildt ud på sådan nogle sorte klinker! Ikke nok med det, synes den ene kat at hun da skulle hjælpe med at gøre rent - så der kom også små fedtede potespor hele vejen ind gennem stuen.

 

Nu tror jeg bare jeg pakker mig ind i bobbleplast og ligger mig i min seng og venter til det går over! Håber i andre har en bedre dag end mig :)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Din stakkel...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 13:48

... jeg anbefaler at du kravler ind under nærmeste dyne og bliver der til du mærker at heldet er vendt. Og lader andre lave mad til dig i mellemtiden.

Spis det forsigtigt - og få det bragt til sengen. Ellers kan det gå dig som det gik mig en af de gange jeg var alvorligt uheldsramt

www.heste-nettet.dk/forum/1/1469808/ 1469459/

 


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 dynen...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 15:39

Lisbeth - tro mig det er også det jeg har mest lyst til. Venter bare på opvaskemaskinen eksploderer eller køleskabet vælter rundt og spiller død.

 

Og for at det ikke skal være løgn blev både hund og jeg komplet oversprøjtet af en billist som ikke gad køre udenom en gigantvandpyt (selvom der var masser af plads)... Godt hunden i forvejen havde regndækken på.


1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 16:19

Jeg kender også godt de dage. For ca et år siden præsterede jeg at ende på skadestuen med et ret dybt snit i fingeren fra en sløv brødkniv. Det er i sig selv slemt nok, men det var mandag morgen og kl var ikke engang 8. Og jeg havde feber og ondt i halsen. Kedelig start på dagen.

 

Jeg vil også, som Lisbeth foreslår, råde dig til at gemme dig under dynen til din uheldige periode er slut. Det tyder på at du er til fare for dig selv og andre hvis du færdes ude blandt andre. :D


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 17:25

Ååh hvor jeg kender det. Har også haft en del af "de dage".
Lige nu er vi inde i en periode hvor al vores el er os imod.
Først går harddisken på min computer. Så finder jeg en ny brugt på DBA, hvorefter jeg så ikke kan finde mine billeder af min gamle og nye hoppe - Som ligger på den gamle computer. Stor tudetur, hvor kæresten så finder dem *Phew* (følte mig måske en smule fjollet). Så smider den nye computer mig af nettet, så jeg skal genstarte hver gang jeg har været på lalalokum. Så slår lynet ned i hytten og spirnger sikringen - mens jeg sidder ved computeren. Så vil fjernbetjeningen ikke reagere (kom den så til med vold og magt). Så går endnu en sikring - og endnu en sikring. Så virker 2 kogeplader ikke, og ej heller vaskemaskinen - Hovsa, det var lige en sikring mere. Og sidst men ikke mindst er vores TV begyndt at brumme højlydt (hvilket det stoppede med for et par måneder siden).
Alt dette på mindre end 2 mdr. Übber træls.
Hov, glemte jeg at sige, at kærestens bil smed udstødningen, som måtte skiftes? Ak ja...

Håber du snart får heldet med dig igen :) De her dage er bare for øv, og skal overståes.

£isbeth (Baloo)
Læste lige din tråd igennem, og var flad af grin ved følgende:

"DEN LANDEDE I EN SKO (var nået til entreen)"
Dagens optur, selvom det selvfølgelig var træls for dig.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 22:03

 

I mangel af en stor-knusende-smiley. Tag selv så mange i mangler


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 årrrrhhhh
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 22:30

Årrrh Pernille - så kom der kærlighed i luften ;)

 

Tror min blå balle takker dig... Tog den lige på rumpen ned fordi jeg faldt over en kat! Det var den der seng og bobbleplast jeg kom fra *SUK*


3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider