Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Smaskeri på McDonald's
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 20:48

I går var jeg en tur på den lokale McDonald's. På et tidspunkt (lige efter jeg begyndte at spise) kom der en gruppe på fire piger hen og satte sig ved bordet ved siden af. Tre af pigerne sad stille og roligt og spiste og snakkede som man jo gør, men den ene af dem (som oven i købet var den pæneste af dem) begyndte bare at smaske HEELT VILDT, så meget at alle folk på skift vendte sig om og kiggede på hende. Jeg sad jo nærmest lige over for hende (dog med en stolerække imellem) og kunne derfor ikke undgå at se på hende, se på hvordan hun med tungen kastede maden rundt i sin vidt åbne mund og bare smaskede til. Hendes tre veninder lod som ingenting, de var vel vandt til det, men da en af de ansatte, en ung dreng, kom hen med hendes tredje burger (hun havde også kylling nuggets) kunne han ikke dy sig og spurgte hende om det smagte godt. "Ja" svarede hun, hvorefter han sagde "ja for du smasker altså så vi kan høre det helt ude i køkkenet!" Hun svarede ikke, men kiggede på ham med en stor klump halvt sammentygget mad inde i munden. Hun rødmede og kom i ren forbavselse til at slå en kæmpe stor (og meget ildelugtende prut. Alle, inklusive veninderne og tjeneren (og jeg selv), skraldlo, og så rødmede hun bare endnu mere men smilede også en lille smule til tjeneren og veninderne. Jeg griner stadig over det, en tur på McDonald's har aldrig været sjovere. Min dag var reddet!

5
7
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 20:53

Hahaha wtf!

 

Godt det kunne siges til hende på en pæn måde, og at hun tog det så pænt ;)

Jeg føler mig ret sikker på, at folk ikke aner at de smasker med åben mund, før de gøres opmærksom på det.

 

Ved visse madtyper siger min mor at jeg smasker, men jeg har altid lukket mund og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det så :P min bror gør det samme, også med lukket mund!

 

Rimelig vildt de kunne høre det ud i køkkenet..


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Waaaaaauw
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 23:10

 

 

Ej en sjov historie du der har digtet!

9
1
Svar på denne tråd
 
 Troll....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 12:14

Troll på spil :-)

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 16:05

Ej tror i? ;)

 

Men hvorfor digte en historie op, som jo sådan set sagtens kunne være sket! Jeg har da hørt folk smaske højt, det er der da intet vildt i :P


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 16:23

 

 

Eeeej Sophie - læs lige historien igen! ;-)

Når noget i den grad er for godt til at være sandt - så er det som regel en and ! :-D Det er jo ikke kun smaskeriet - det er det hele!

 

 

 

 

\\ Pernille

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 19:55

Er det første april?

 


Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 23:02

Jeg kan godt regne ud det er en falsk historie :P

 

Det er pointen jeg efterspørger. Normalt laver trolls jo falske historier for at skabe en voldsom debat eller fyre en stemning op.

Jeg kan ikke helt se meingen her, andet end at det er en sjov historie som så ikke er sket i virkeligheden.. Men det synes jeg bare er lidt underligt så? :P

Jeg er forvirret!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
1
Svar på denne tråd
 
 Tja, tjo ..
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 23:21

.. vel ikke mere underligt, end at oprette en profil på HN for at skrive sin opdigtede historie.

 

 

Jeg tænker at han/hun/den/de har kedet sig, og har haft en del tid i overskud. Der er ikke altid en mening bag trolls.

 

Og da jeg læste dine indlæg, kunne jeg ikke se at du havde fanget at det var en opdigtet historie. :-)

 

 

\\ Pernille

3
1
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 11:59

Det var da meget sjovt at læse, men ret åbenlyst at det er opdigtigtet. Først smasker pigen så de kan høre det ud i køkkenet, og medmindre der er helt mennesketomt, og hun sidder lige op og ned ad køkkenet, tror jeg næppe det er muligt. Og at hun så slår en stor prut der lugter, fordi tjeneren siger hun smasker for højlydt. Arh kom igen med noget mere holdbart

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 smaske-lyde...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 15:46

 

 

Muligt, at ovenstående er fake.

 

Men jeg jobber med en kollega, som smasker højlydt ved enhver spise-lejlighed, vírkelig klamt...

(tror at det er kultur-bestemt ?)

 

Ikke desto-mindre smasker min kollega højlydt og med åben mund, ved alle måltider, total klamt og jeg mister appetitten.

 

Bare at han skal spise et stykke frugt, så smasker han med åben mund, total ulækkert.

 

Holder mig langt væk, føj hvor klamt....uanset kultur...

3
6
Svar på denne tråd
 
 Heheheh
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 16:11

 

 

Åååhh ja gode gamle 000 dig kan man altid regne med, at der kommer småracistiske kommentarer fra. Har næsten savnet dig! Har du været på efterårsferie? Der har været så stille fra dig længe ...

 

 

 

 

 

\\ Pernille

4
0
Svar på denne tråd
 
 Nuller89...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 17:19

Grunden til stilheden, er at jeg har givet min elskede hopppe fred.

 

Kan slet ikke skrive....savner hende vildt meget...

 

Var der til det sidste, men hold da op, hvor jeg savner hende...

hver dag...

2
2
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 18:44

Nuller: i mit første indlæg giver jeg heller ikke udtryk for det.

Jeg er så dum og naiv, så selvom jeg godt nok tænkte "aaah, mon dog?", så synes jeg teksten lidt lød som om det var et barn der havde skrevet det, og gad ikke være den sure idiot der sagde "faaake", så jeg valgte at tænke at historien nok var sand, men måske en smule overdrevet ;)

 

Men efter i andre begyndte kunne jeg godt se, at jeg måske liiige var naiv nok :P

 

Triple zero, hvor hyggeligt du dukkede op igen. Ked af det med din hoppe..


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hehehe
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 19:04

 

Sophie: Nu er du en af mine yndlingsskribenter her på HN - så skal vi ikke sige godtroende i stedet for! Det lyder pænerer! :-) Jeg påtager mig gerne at være den sure idiot - jeg ødelægger gladeligt børns sandslotte! :-D

 

 

000: Er ked af at du har måtte sige farvel til din hoppe. :-) Men godt du er tilbage! ;-)

 

 

 

 

\\ Pernille

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahah
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 19:10

Sikke mange r'er jeg fik ind i det lille ord!

(Pænere - ikke pænerererer)

 

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 21:15

Stop, jeg rødmer

 

Måske vil den spirrende forfatter komme frem fra sit skjul og afsløre mysteriet: hvorfor opdigte denne absurde historie på et hesteforum?


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider