Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Arbejde i USA eller Canada
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 18:24

Hej!

Sidder og overvejer hvad jeg godt kunne tænke mig at opleve i min sabbat år, og ville virkelig gerne til USA(helst) eller Canada og arbejde på en ranch, med selvfølgelig heste.

 

Jeg har kigget på Alott's tilbud, men syntes at det er voldsomt dyrt, også er der intet i USA, så ville hører om nogle af jer har prøvet det? Kender nogle gode hjemmesider evt? :)

 

På forhånd tusind tak for hjælpen! ;)

 

Mvh Josephine

 


Lev livet imens du kan!

Vent ikke!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Working holiday
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 11:35

Du skal være OBS på at du ikke kan få working holiday visa til USA med mindre du er med en organisation. Det kan man godt i Canada. Jeg undersøgte lidt det samme for mit sabbat år, og jeg vrider min hjerne for at finde navnet på den organisation jeg kiggede på. Tror det var noget med ordene Agro, agriculture og adventure men kan ikke huske hvad de hed:(


If life gives you lemons KEEP them!

Because, Hey free lemons!

0
0
Svar på denne tråd
 
 arbejde i USA
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 18:39

Jeg har været afsted i USA, og det var netop gennem en organisation:

http://www.caep.org

Jeg gjorde det omvendt, dvs. fandt et sted, og de brugte så tilfældigvis CAEP, og der i gennem kunne jeg så få visa. Jeg var i denne her stald:

www.kildarestables.com/about.html

 

Det var sjovt og spændende, men også nogle gange absurd hårdt! Man skal indstille sig på, at USA har en helt anden arbejdskultur. Vi knoklede fra morgen til aften 6 dage om ugen, og der var ikke noget med ekstra løn, bare fordi man mødte tidligere ind eller tog senere hjem.

 

Jeg betalte ikke andet end billetten, forsikring og så selvfølgelig visaomkostningerne.


 

 

Stengaard

- En partner til toppen og en ven for livet!

Følg os på Facebook:

www.facebook.com/pages/Stengaard/ 397894633580913

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider