Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Juletur for store og små.. I nov el. jan
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 07:49

Kære Kloge og altvidende HN

I need your help!!

Sagen er den at min farmor og hendes mand de sidste godt 15 år, har arrangeret en juletur for os børnebørn.
Nu er vi ved at have nået en alder hvor vi selv kunne arrangere en sådan tur for dem istedet, og det har snakken da også gået på de senere år.

Førhen har turen gået til: den blå planet, diuverse museumer o.lign.

Begge bedsteforældre er friske og raske, og ligeså er børnebørn.
Vi som er børnebørn er dog som dag og nat..
Jeg (20år) er udemenneske med stort U og kan slet ikke få nok af natur, luft, samfundets skæve eksistenser mm. Derfor syntes jeg at en guided tur m. en hjemløs som guide ville være sagen.. Tror dog ikke at dette ville falde i god jord hos de to andre..

Her er den ældste 18 år og den yngste 14. begge elsker de alt hvad der er elektronisk, og kunne på ingen måde finde på at begive sig udendørs frivilligt i de kølligere måneder. Et eksempel herpå: Da valget for 2 år siden stod mellem christiania el. arbejdenes museum, valgte de det sidste.....

Normalt ligger turen i dec, men da jeg er bortrejst fra d. 26 nov-23dec, er dette ikke rigtigt en mulighed i år. Jeg havde ellers en ide, om et smut til julemarkede i Lubeck, men det må blive næste år.

De amndre snakker om et tur til Malmø.. Men hvad kan vi se der, som ikke koster kassen i November el. Januar? Alle deres julemarkeder starter d. 6 dec-23dec :(


Jeg er åben for stort set ALT! Dog ikke noget sindssygt dyrt, da vi alle er studerende

Nogle gode fif til ting i Malmø???

 

Please HJÆLP!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider