Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 SÅDAN skal en mand være
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 18:45

 

Har i MANGE år tænkt at jeg skulle ha' en "air-sikkerhedsvest" (til trods for at jeg ikke har haft en ulykke/er faldet af de sidste 20 år, men er jo efterhånden en gammel kone) - umiddelbart efter det skrækkelige styrt i juniorklassen på JBK i Odense, gik jeg over og købte mig en "vest"....

Præsenterede den i dag for manden - der umiddelbart sagde:

"endelig - og når du skal derover igen køber du også lige en til begge vores døtre...."....

 

SÅDAN min kære ægtefælle :)

 

KH:)Annette

 




rigtige piger rider hver dag
17
2
Svar på denne tråd
 
 Tjsk tjsk
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 19:03

har dine døtre ikke allerede sikkerhedsveste ;)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
2
1
Svar på denne tråd
 
 jo - Golda Showers
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 20:08

forventede lige præcis sådan en respons på tråden.

De har begge to sikkerhedsveste - de er 17 og 21 år - og deres ridning begrænser sig til en skridttur i skoven en gang i kvartalet på deres ponyer....og nu får de altså også "air-veste"....(ingen af dem er heller "stået af" i mange år).

Airbag indkøbt primært til mig, fordi jeg rider dagligt, flere heste og ofte alene i terræn'et....

Jeg prøvede bare at give "vores" (hestepigers ofte hårdt prøvede mænd) en håndfuld

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
8
1
Svar på denne tråd
 
 Glimrende ide...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 20:16

... med sådan en luftvest - jeg har også overvejet en, men er nok lidt for nærrig til det lige nu. Jeg har dog en almindelig sikkerhedsvest - den bruges mest til når jeg rider Trec - men jeg må vist også have den i brug nu da jeg vil prøve at "genlære" at springe.

Dejligt at din mand reagerer på den "rigtige" måde - sikkerhed er ikke noget man kan få for meget af!


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

4
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 22:45

forventede du det, det er jo derfor jeg skriver det :D



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
5
1
Svar på denne tråd
 
 Shopping
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 09:45

£isbeth (Baloo)/ køb den i udlandet og få den til halv pris.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 køb i udlandet
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 11:04

Den er kun billigere i udlandet hvis du kan få en til at tage den med hjem for dig.

Selve gaspatronen går ind under farligt gods og er megadyr at sende, dertil kommer moms og told.

Jeg undersøgte det i foråret da jeg skulle købe min, jeg vill max spare 300,-


Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation

PT kun 1 ponyboks ledig, venteliste oprettes hvis nødvendigt.

 

Med venlig hilsen

Louise Kløcker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den skulle jo...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 13:23

... under alle omstændigheder kunne prøves først - og det kan man sjældent med køb fra udlandet (uden at risikere at betale en formue i returporto)

 

Foreøbig tror jeg at jeg nøjes med min gamle vest - selv om den er lidt "klumpet" at ride med. Men måske hvis jeg kaster mig ud i større forhindringer ( =over 50 cm).

 


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 20:25

Hvad ''mærke'' er den air sikkerhedsvest og hvor har du købt den :D
Overvejer nemlig selv en.


Hilsen Nathja

0
0
Svar på denne tråd
 
 air-bag
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 21:04

mærke: Point-Two....engelsk produkt. Livstidsgaranti. Købt på JBK/Odense Kongrescenter - i en af standene....finder gerne ud af leverandøren - har jo kvitteringen.

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
1
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 11:39

Det må du meget gerne, tak :)


Hilsen Nathja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Præcis ...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 12:30

Min hit air vest fik jeg sidste år i gave af min mand.

 

Han havde kastet et blik på min venindes 3-års, der hoppede rundt ude på ridebanen og som jeg havde lovet at sætte mig op på. Et par uger efter lå vesten fint indpakket til mig ...

 

Jeg har også rost ham og sagt han var dygtig

 

Venlig hilsen

Anna

4
0
Svar på denne tråd
 
 Anna: rart
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 09:13

at læse at også din mand synes sikkerheden skal i top :)

 

Nathja - min er købt hos disse: equestrian-comfort.dk

 

 

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 09:26

Halløj

min kæreste og jeg blev forældre d 18/8 i år og havde fortalt jeg gerne ville bruge min jul og fødselsdagsgave på et par dubarrystøvler. Og så kunne jeg godt tænke mig en airvest til næste forår når jeg skal prøve lidt millitary. Blev jo udskudt pga graviditet i år;)

 

vi var så ude for at se på støvlerne og endte med at få begge dele af ham da sikkerhed jo er vigtigt. Ikke mindst efter man har ansvar for barn;))

Fortæller tit hvor glad jeg er for begge dele;))

vh Nina.


Nina og Caballero

Sorte Spøgelse

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-10-2014 16:52

Hvor er både du og din mand fornuftige

 

Selvom man ikke har haft en afsidning længe, så er det godt at have tanker på sikkerheden alligevel.

Jeg håber ikke den bliver pengene værd ;) forstået på den måde, at jeg håber ikke du falder af, selvom du har købt den.

Men nu kan du ride ud og måske føle dig mere tryg, fordi du har en mega god vest på :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikkerhed...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2014 20:08
Jeg blev for et par år siden høvlet af min og fik slået et par ryghvirvler skæve, det var begrænset morsomt... Siden da har jeg redet med vest hver dag og det er jeg blevet rigtig glad for, for jeg er ikke længere så bange for at falde af og har fået mere mod. Den er blevet lige så naturlig for mig som hjelmen, som jeg heller aldrig kunne drømme om at ride uden. Det er kun et spørgsmål om vane. Man kan påstå den ikke pynter - men det gør hjelmen jo heller ikke. Hvis jeg kunne få et rygskjold i stedet ville jeg ligeså gerne nøjes med det-mere diskret og kan også være under stævnejakken ;) har startet et par klubstævner hjemme og det bliver da kommenteret, men mest at folk synes jeg er sej at jeg holder den på og det er jeg glad for. Men må i en motorcykelbutik en dag og se om ikke de har noget der kan bruges så min ryg er beskyttet just in case. Thumbs up til alle dem der trodser "plejer" og passer på sig selv - vi har kun en krop og et liv :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider