Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Billig opstaldning århus, hvor?
Forfatter: 
Dato:  12-10-2014 15:02

Hej alle.

Jeg syntes generalt at det er dyrt at havde hest i Århus.

Vil lige høre jer om i kender nogle steder i Århus/omegn der koster omkring 1300? Det skal være altinkl´.

0
9
Svar på denne tråd
 
 Billigt
Forfatter: 
Dato:  12-10-2014 16:19

 

 

Eller en utopi..??

Jeg tror det bliver ret svært at finde et sted til 1300 kr omkring Århus til max 1300 kr med alt inklusive.

Alene wrap, halm og vitaminer kommer jo til at koste en pæn slat af de 1300 kr- medmindre du søger opstaldning til en shetter?

 

Det er trods alt de færreste steder hvor staldejer lige frem ynder at sætte penge til, for at have opstaldere stående ;-)

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Du havde da.....
Forfatter: 
Dato:  12-10-2014 18:37

Hej Fie

 

Du havde da i din tidligere tråd om at købe drømmehesten fundet er godt opstaldningssted i Århus til 1100 kr incl 8 kg wrap og krybbefoder ?

 

Jeg regner med at mine heste om vinteren koster mig ca 1000 kr i wrap/hø, halm, træpiller og billigt krybbefoder. De står hjemme, så jeg synes både 1100 og 1300 kr incl alt i opstaldning er VILDT billigt...

 

Du skal måske prøve at få fat i nogle selvpasser stald som ligger i udkanten af Århus, hvor du måske kan få nedsat staldlejen ved at fx lukke ud/ind, fodre ect.

Prøv evt at kigge på Den blå avis eller Guloggratis - det kan være du er heldig med at finde et sted med fx løsdrift.

 

mvh Charlotte

6
0
Svar på denne tråd
 
 jlwsnslknjnekl
Forfatter: 
Dato:  12-10-2014 22:39

Jeg havde fundet et billigt sted til 1100, men alt er nu optaget.

Har også fundet et sted til 850kr alt inkl. Men der skal jeg stå på vente liste og de tager ikke opstaldere ind der er under 18 da de har haft problemer med folk under 18.

Ja, man kan være heldig. Derfor spørger jeg jer om i kender nogle fornuftige billige steder.

Er villig til at hjælpe en masse til i stalden/løsdriften :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frem med.....
Forfatter: 
Dato:  12-10-2014 22:48

Frem med cykel, knallert e.l og så afsted og ringe på.

 

Hvis du skal have fodertjans eller ud-/indlukning, så skal du jo kunne komme til stedet indenfor rimelig tid. Så Århus er lidt stort at forholde sig til på den konto. Hvis du fx bor i Højbjerg, så er der jo langt til Egå :-)

 

Jeg ved fx at stald frydenlyst i beder koster det fra 1700 kr, så det er jo rigtig billigt for både ridehus og bane. Her ligger der en løsdriftstald lige før man kører op til Frydenlyst - der kunne du jo evt kigge forbi ? Evt er der forskellige stalde i udkanten af beder mod Moesgaard, hvor der sr heste privat - måske var der nogle af dem som havde plads ?

 

Jeg har selv flyttet til et nyt område, hvor jeg endte med at kører ud og ringe på - hestefolk elsker at snakke generelt, så jeg fandt både opstaldningsteder og blev henvist til andre.

 

mvh Charlotte

4
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahhaak
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 11:29

Jeg har før stået på stald frydenlyst. Og var ikke vild med stedet.

Den lille løsdrift bagved var en god ide og Spørge om de har plads :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hylke ridecenter
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 19:40

Godt nok ligger det 30 km væk.. I hylke.

vi betaler for løsdrift: wrap adlibitum, foder 3x dagligt, sommerfold, 2 ridehaller, nyt læskur, mugning i læskur, udendørs dressurbane, udendørsspringbane, ridestier, gode tur muligheder og et fantastisk sted. - Baner med god bund.

Desuden der undervisning af 3 forskellige privatundervisere, elevhold, handicap hold og springhold.

Der er altid en hal ledig og en udendørsbane.


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tranbjerg
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 08:55

Der ligger en mindre løsdrift/stald ude i Tranbjerg hvor vi giver 750 og derudover selv betaler hø og foder. Min treårs står derude og jeg giver alt i alt 1200 om måneden i vinterhalvåret inkl høø ad lib og vitaminer. Om sommeren giver vi så kun de 750 plus vitaminer..

Der er bane med lys, og egne bokse til alle løsdriftshestene som kun benyttes af den enkelte hest ved behov.
Derudover vandspiltov.

 

 

Kontakt mig ved interesse.

 


Nu som ejer af Tennessee walkeren

Beech Smokin' Royal

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad er århus ?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 12:14

Ja hvad er århus ? Er det helt inde ved centrum eller er du villig til noget uden omkring ?

 

Jeg boede i mange år, lidt uden for århus og da jeg havde hest, var de opstaldet, ude ved sabro området. Tilst, mundelstrup, sabro, borum osv. Til under 1000 kr alt inkl, men ridehal var der nu ikke.

 

Men søger du nord, syd, øst eller vest for århus. Der ligger mange steder syd for århus, malling, mårslet, solbjerg osv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ajbgfqelhjbgr
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 11:17

Lige meget om det ligger i nord, syd, øst eller vest.

Det skal dog være max 30 min med offentlig transport fra Århus C

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider