Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Outlook 2013 - kalenderspørgsmål
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 08:41

Kære ænder

 

I kan så meget, kan I også hjælpe mig med Outlook 2013?

Jeg vil rigtig gerne have, at der under kalenderruden til højre for indbakken mv. vises aftaler fx en uge frem. Standard er, at jeg skal vælge en dag, og så viser den udelukkende denne dags aftaler.

 

Har ledt højt og lavt samt prøvet alt, jeg kunne finde på, men intet giver det ønskede resultat. :(

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 forslag
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 10:55

når jeg er inde i selve kalenderen kan jeg i toppen(fanebladet home) vælge om min kalender skal vises pr dag- uge eller andet.

 

vælger du her pr uge- så er det ugens aftaler der kommer frem til højre når du er i mailsbilledet- vælger du dag- så er det den aktuelle dags aftaler.

 

Sådan er systemet sat op via mit job.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 11:10

virker det ikke sådan her. Der kommer KUN den dag, man stiller sig på i kalenderruden i mail-vinduet. Måske jeg skulle låne jeres IT-afdeling. :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan du markere flere dage?
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 15:46

Jeg har office 2010 og der kan jeg med musen markere flere dage ad gangen ved at klikke på en dag og trække klikket hen over resten af ugen, hvis du forstår hvad jeg mener?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det vil jeg
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 16:28

prøve på mandag, Spirillen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Outlook 2013
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 16:42

Som karinae kan vi da også vælge mellem dag, arbejdsuge, uge, måned og planlægningsvisning i det faneblad der hedder Hjem. Det er da sådan det ser ud når man får det.

 

Jeg ved ikke om det gør en forskel at det er professionel udgaven?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 16:54

et blad, der hedder hjem. I bunden har jeg Mail, Kalender, Opgaver (tror jeg nok) og så er der vist bare 3 prikker for flere funktioner.

Når jeg er under mail kan jeg i "opgaveruder" (øverste, vandrette menu) vælge at få vist en lille månedskalender ovre til højre, og under den står de aftaler, jeg har i kalenderen for den pågældende dag (eller den dag, jeg klikker mig ind på).


0
0
Svar på denne tråd
 
 Som dette skærmbillede
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 16:57

Mit skærmbillede ligner dette. Det er forkert, når jeg siger, jeg ikke har hjem (det ligger bare foroven), men problemet er stadig det samme. :)

 

photos.pcpro.co.uk/blogs/wp-content/ uploads/2012/07/Outlook-2013-Mail- .jpg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 17:45

sagtens skifte mellem dag, uge osv. inde i kalenderen, det er på mailsiden, jeg kun kan få vist aftaler for den dag, jeg har valgt (medmindre jeg som tidl. foreslået kan komme til at markere flere dage på én gang).


0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv altså
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 08:02

Nej, kan ikke markere flere dage ad gangen.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider