Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan man læser en tekst
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 10:41

Jeg grinte ... ad mig selv. Hvad læser du i flg. sætning?

 

Pastaske med indbygget parmesanrive

 

Jeg tænkte over hvorfor en pas-taske skal ha en indbygget parmesanrive .... nok noget moderne noget ....

 

Så prøvede jeg at læse igen - pasta-ske og så falder det med parmesanen bedre på plads


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

11
0
Svar på denne tråd
 
 Samme kvaj her...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 10:57

... jeg sad i kø i morgentrafikken og stirrede blankt bag på en bus med teksten: Bjarnes busser-vice.

 

Hvad fa'en er busser-vice?

 

Eller var det bare bus-service


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 11:06

Jeg kender godt den slags

 

Kom gerne med flere


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan jeg...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 12:20

Det kan jeg også, altså læse forkert.

 

En avis overskrift blev læst forkert : Samejekontrakt.....

I må selv gætte hvad jeg læste det for

 

Min mand læste forøvrigt forkert samme sted


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

6
0
Svar på denne tråd
 
 FNIS...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 12:21

... - nå ja, jeg læste det så også som pas-taske

 

Jeg har indtil i går undret mig MEGET over de der Smart biler der hedder Fortwo - synes Fort-wo giver meget lidt mening...

 

Da jeg så igår læste i en bilavis (som jeg ellers ALDRIG åbner!) at de er på vej med en ForFour model - ja så faldt det også på plads i mit hoved at Fort-wo er = For Two Jeeeez man kan da føle sig dorsk nogen gange...

 

Trine (Faxa)


7
0
Svar på denne tråd
 
 Høre fejl
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 13:45

Godt nok ikke en læsefejl. Men jeg læste nu også pas-taske og fort-wo.

 

Jeg har altid troet at Rasmus Sebach sang jeg knalder kun dig. Hvilket jeg altid har fundet yderst upassende for den uskyldigt udseende mand.

8
0
Svar på denne tråd
 
 Sjove ord
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 14:49

Jeg har i kryds og tværs gætter kodeord som kuldepoter, hvad er kulde-poter (jaa kul-depoter) eller vintermometer, hvad er et vinter-mometer (vin-termometer) :D

 

min moster var en gang meget optaget af at finde ud af hvad "red barnet" er, prøv med engelsk udtale, så forstår nan forvirringen ;)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

6
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læste
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 17:11

Jeg læste engang om en mand, som havde et ko-parret ansigt. Jeg kunne simpelthen ikke greje hvordan det måtte se ud. Men kønt var det nok ikke.

 

Jeg kan stadig ikke forliges med at det så må hedde "kop-arret" - for det kan man da ikke sige. Så må det i det mindste være "koppe-arret"

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

6
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha.
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 19:52

Ha ha Pærevælling. Din hørefejl kan jeg have det sjovt over hver gang jeg hører den sang fremover.

 

Jeg kan ikke finde ud af at læse syrenbusk rigtigt. For mig bliver det altid til syre-n-busk.

 

Sange kan jeg heller aldrig tyde:

Du super ligaaaaaaa = Du super ligegladdddddd.

Vi hedder Mogens og vi hedder Karen..... = Vivi og mogens, sofie og karen.....

 

En kollega havde hos en slagter læst at han havde 3 kødfri- kadeller for 12 kr. Det undrede han sig meget over at man kunne købe hos en slagter.

 

Hilsen Ane

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 10:01

På min mosters ønskeliste stod der en fetaske. Jeg tænte a'hva? Fe-taske? Hvordan mon sådan en ser ud


 

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

 

..............


Mor til særligt sensitiv dreng fra 2008

 

 

Carpe Diem - Grib karpen!

8
0
Svar på denne tråd
 
 Fe-taske
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 10:11

En fe-taske må da nødvendigvis være en meget lille taske

 

Billede

 


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Helt ærligt!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 22:02

Det er IKKE ok, at sidde og grine ad, at man ikke kunne finde ud af, hvad sangene hedder, når der sidder nogen og STADIG ikke kan finde ud af det.

 

1. Hvad synger Rasmus Seeback så???

 

2. Du super ligaaaaaaa = Du super ligegladdddddd.

Vi hedder Mogens og vi hedder Karen..... = Vivi og mogens, sofie og karen.....

Hvad er rigtigt og hvad er forkert??

(Jeg synge super ligaaaaaa) - den anden synger jeg sikkert noget helt tredje på :-p

TAK!!

 

mvh. tina


Barylere rule!
3
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe kender det godt
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 23:04

Engang for længe siden, da jeg sad og lavede nogle foderplaner til malkekvæg, så blevet jeg helt forvirret over et ord, så jeg rejste mig op og sagde højt;" Hvad pokker er finde-ling?". Behøver jeg at fortælle, at de andre grinede højt?

 

Fin-deling var jo ordet


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 tage og tage.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 23:56

Min faster skrev engang tagetage på et stykke papir. Jeg udtalte og udtalge: tage-tage, tage-tage, tage-tage og kunne ikke finde ideen i det. Før hun satte en bindestreg ind: tag-etage. Nåååååååååååååh.....

 

mvh. tina


Barylere rule!
4
0
Svar på denne tråd
 
 ordblind eller bare fynsk
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 00:10

ja, jeg flyttede jo for nogle år siden til Fyn og herovre har jeg altså lidt svært ved at læse.....

 

En by i nærheden blev læst til Bæ-kager i stedet for Bæk- ager -øhhhh

 

g så har vi et høreværnsmuseeum, det undrede mig godt nok, at der var folk, der gad at glo på hørebøffer, men okay. En nærlæsning viste så hørvævsmuseum. Min københavnske genbo læste det så til det samme. Griner!!

 

Det er ellers nogle gode nogen i kan!

4
0
Svar på denne tråd
 
 1234546
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 00:16

Arbejder i et byggemarked og har i LANG TID læst flere ting forkert.

www.traelastogbyggemarked.dk/images/ stories/virtuemart/product/ BORUP_GRUNDRENS_MALERRENS- 2711307.jpg

Se på dette billede. Dette produkt sælger vi. Jeg har altid læst det som "Malerens' Grundrens" - altså ligesom "Slagterens kød". Først for nylig er det gået op for mig, at der står Male-rens - Grund-rens. Altså rensemiddel til maling....

 

www.toolstop.co.uk/components/ com_virtuemart/shop_image/product/ 19ab4f8193229c297dc42e...3cf9ce.jpg

Dette produkt som vi også sælger har også givet mig grå hår! No more nails. Har længe studset over, hvilken sammenhæng produktet har med negle. Troede faktisk det var for at undgå kradsemærker fra katte/kæledyr. Har så fundet ud af at nails selvfølgelig betyder søm, og at produktet sælges for at undgå søm og huller i væggene Værst af alt vidste jeg godt, at nails jo også betyder søm, men man har jo en "prototype" af ord i hovedet, og der var det altså negle der var min første tanke haha..


Med venlig hilsen Cecilie :-)

6
0
Svar på denne tråd
 
 Overskriften
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 09:05

Åh, ja. Det med at mistolke ord det kender jeg godt, men kan desværre ikke lige nu komme på nogen eksempler.

Kom dog i tanke om en gammel tråd med flere sjove ord, som er læst/udtalt forkert:

 

www.heste-nettet.dk/forum/1/1275622/ 1275622/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 13:51

Jeg læste engang en bog om Prinsessen Natalie og i en sætning står der gaspedalen. Jeg læser det som gaspe-dalen og kan overhovedet ikke finde nogen sammenhæng med det ord og tænker også hvor i alverden lægger der sådan en dal. Jeg må læse sætningen flere gange og det er først flere sider senere jeg finder ud af at der står gas-pedalen og så gav det pludselig rigtig god mening med sætningen.

 

Mvh Kit

2
0
Svar på denne tråd
 
 her i nær
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 14:02

Her i mit nærområde ligger en vej, som hedder Mær-skide-vej.

Der gad jeg godt nok ikke bo. Vejen hedder så Mærskildevej - stadig et underligt navn.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 HA HA...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 14:29

Til Taina.

 

Du synger skam rigtigt når du synger super liga. Men jeg skålede super ligegladddd, og endte med at være dagens grin blandt mine kollegaer. I min verden giver det ingen mening at synge: du er super liga :-/

 

Jeg tror at den søde Rasmus siger: Jeg kalder på dig....... Selv om jeg knalder kun dig, også ville være betænksomt af ham ;-)

 

Hilsen Ane

5
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad behager?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 14:50

Åh, jeg kender det for godt, og det værste er, at hver gang - ligegyldigt hvor gammel jeg bliver - glemmer at tænke på, at hvis det ikke giver mening, så er det nok orddelingen, den skal revurderes.

 

Det var næsten ved at gå galt for mig engang i gymnasiet, da vi læste folkesange fra middelalderen i dansk, og læreren spurgte klassen, hvad der skete med barnet i sangen, da det blev født. Der blev tænkt, så det knagede, og efter lang tids funderen over, hvad pokker lyn-grisene var for nogle svin, rakte jeg hånden op - det var jo i middelalderen og da kunne alt ske. Heldigvis var det en anden, der blev spurgt, og som kunne svare, at barnet faldt ned i lyng-risene...

 

Tak for nogle gode grin i denne tråd

 


Med forbehold for selvmodsigelse, irrationalitet og åbenlys dobbeltmoral.

6
0
Svar på denne tråd
 
 Læsefejl
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 15:14

Jeg læste som barn også engang et mystisk ord: Potageske. Pota-geske? Indtil min mor forklarede, at der var tale om en potage-ske, hvilket ikke gjorde mig meget klogere, men det er sådan en man bruger til at øse suppe op med, som jeg i mit lille uoplyste hoved altdi bare havde kaldt en suppeopøser.

Og suppeopøser er jo også lidt mærkerligt, suppe-o-pøser.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Det der med at høre forkert
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 20:00

Ej, der var lige en anden også. Engang så gik min kæreste rundt og sang;" Velkommen til min dyne." Det var jo så velkommen til Medina


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Den med
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 20:36

sangene har jeg også et sødt eksempel på - en kammerat, som troede, at Taylor Swift i sangen "I knew you were trouble", sang Bubbles i stedet for Trouble i omkvædet. Så det synger vi konsekvent herhjemme, når den sang spilles

www.youtube.com/watch?v=vNoKguSdy4Y

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pavia...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 23:49

Mange tak for at redde min nattesøvn fra angsten for at synge noget HELT forkert og blive til grin ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pokkers bindestreger!
Forfatter: 
Dato:  28-09-2014 00:02

Jeg har to skrækkelige eksempler på det der med tilsyneladende sære ord, hvis man ligger tryk og bindestreger forkert...

 

Det første er fra den gang, hvor jeg bare var et uskyldig, men ret så videbegærligt barn (og uha, det er flere år siden, end jeg bryder mig om at tænke på!!).

På den tid skrev aviserne en masse om en vis Mugabe... Der gik stort set ikke en dag, uden at denne mystiske personage optrådte på forsiden.

Så en dag spurgte jeg min mor og hendes veninde, hvem hulen denne 'Mug-abe' egentlig var?!

Der gik lang tid, inden de havde grinet af og kunne forklare mig sagens rette sammenhæng.

 

Det andet er, hvordan et eller andet forlag (jeg husker desværre ikke hvilket - det er nok det med alderen der trykker!) komplet har ødelagt enhver chance for romantik i mit liv med deres amatøragtige tegnsætning!

De havde delt det smukke ord elskede som el-skede på grund af pladsmangel... Så hver gang min søde mand vil være ekstra sød, får jeg nogle HØJST forstyrrende billeder i mit stakkels alt for fantasifulde hoved! Bliver næsten nødt til at vaske hjernen med vand og sæbe! Forbandelsen er hermed givet videre...

 

Rart at se, at man ikke er den eneste, der af og til får overraskende resultater ud af sin læsning, fnis!

 

Venlig hilsen Mitte

10
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-09-2014 00:02

Åh den er blevet herligt lang den her tråd :)

 

Jeg læste lige den gamle tråd igennem, hvor en morer sig over vejret (sol, regn osv) fejllæses som vej-ret. Men der ER faktisk noget, der hedder vej-ret, nemlig at man har ret til at benytte en privatvej selvom man ikke ejer den, f.eks. en grusvej hen til en gård eller hus på landet.


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjollede ord
Forfatter: 
Dato:  05-10-2014 10:16

Er der mange af. :-D

jeg har også en..

 

Min mor og jeg sidder ved et bord et sted vi er tilknyttet. Vi er alene og rummet bliver kaldt sy rummet.

 

min mor sidder og holder en lille pause fra sit strikketøj, og får pludselig store øjne!

Jeg glor på hende og siger. Hva så?

hun udbryder stille, strøm penisser,,,,,,,,

 

øøøh, øh, hva ba?..

 

Jeg eg kigger på hende og tænker nu er den helt gal!

 

 

kan i se ordet?. :-D

 

vi griner stadig meget af det

 


Sisse

 

Jeg undskylder for stavefejl mm.

Rid islandsk hest, det er som en fest!

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Vinkelager
Forfatter: 
Dato:  05-10-2014 11:48

 

... det burde være forbudt at forstyrre trafikanterne med den slags skilte. Jeg købte ikke noget.

 


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

1
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaha
Forfatter: 
Dato:  05-10-2014 21:53

god tråd!

Jeg havde engang en lærer i erhvervsøkonomi der skulle læse et eksempel op for os.

"Hansen solgte derefter en bus-krydder....hvad fanden er en bus-krydder???"

Mig og min veninde kunne overhovedet ikke holde masken, slet ikke da han efter forklaring stadig ikke vidste hvad en busk-rydder er;)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 08:04

Ja, det har jeg altid synes om de gader, hvor der ved starten står Legende børn - der er altså ingen børn på den gade - det er en legende. Altså ikke børn, der leger - men børn, der nu kun er en gammel fortælling.

 

Folk må have kørt forfærdeligt på den gade.

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 15:48

Ikke rigtigt et ord men to måder man kan inddele en sætning så det giver to MEGET forskellige meninger:

 

Hvad laver i børn?

 

Og...

 

Hvad, laver i børn?

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kommaer redder liv!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 15:59

Billede

 


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 Brevet til kongen
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 17:27

Den stakkels soldat, der stod tiltalt for landsforræderi, ventede på at blive henrettet, da bødlen modtog denne besked fra kongen.

 

Benådes ikke skydes!

 

Hvad mon der skete med soldaten? Tja.. det afhænger jo af kommaet.

 


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Benådes ikke skydes!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 18:37

Han blev skudt!
Benådes ikke, skydes!


Næh, han overlevede!

Benådes, ikke skydes!

 

Arh @!#$...


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2014 11:37

Ha ha ha genial tråd! Jeg har næsten lige fået ny smartphone. Og når den vækker mig om morgenen er der en knap man kan trykke på. Jeg har længe troet der stod "Undskyld" på knappen. Ala undskyld jeg vækker dig Gik op for mig i dag der stod Udskyd....nå...jaja

10
0
Svar på denne tråd
 
 Sjov tråd
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 20:44

En kollega fortalte glad, om hendes nye interessevarmer! Stort grin, da jeg fandt ud af, hun havde købt en terassevarmer

 

Min mor spurgte en dag, vi kørte i Odense - "hvor og hvad er ci-tyring" Hi hi, lille mor - der står city-ring"

 

Elsker sprogbøffer


Med venlig hilsen

Lene

1
0
Svar på denne tråd
 
 Rasmus S
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 21:15

Jeg har altid undret mig over, at Rasmus Seebach sang "Baby, jeg giver slip nuu-u, du skal vid' duu-u er, IKKE perfekt!" ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 21:52

Tina tupin: jeg takker for at det ikke kun var mig der generede mig over det ord da jeg læste "Alfabethuset" (her vælger jeg at gå ud fra det er der du har læst det)

Jeg endte simpelthen med at lave en googlesøgning for at finde ud af hvad det koparrede dog dækkede over....


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

 

Opstaldning nær Horsens søges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 06:43

Jeg har kige fundet dagens overskrift i en artikel om efterårshaven.... Gå på frøjagt. Hm ..... altså hvis vi har den slag små hoppe-rundt dyr er det tudser, ikke frøer. Men det kan da godt være at jeg skal se om de kvækker undt derude .....

 

Men finder ud af at det er frø fra planter, ikke frøer, som dyr ..... :)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

5
0
Svar på denne tråd
 
 og så var der
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 10:19

... klassikeren, der blev nævnt herinde engang. Altså ikke en selvoplevet.

 

Det var en annonce på en salgshest, hvor der stod

 

"ring i rynken".

 

Det der mentes var jo

 

"ren i røntgen"

1
0
Svar på denne tråd
 
 333333333
Forfatter: 
Dato:  10-10-2014 07:55

Da jeg var lille og var begyndt at læse, og var ved at lære forkortelser, sad jeg og kikkede i avisen der var der et billede af en svane og en and nede fra den lokale sø.

under billede stod der

Her ses Anden (TV) og svanen (TH).........

Jeg studsede over teksten Anden TV !! og konkluderet at anden nok havde været i tv engang men så stod der Svanen TH !!!! det læste jeg som Tekstet for hørehemmet Der måtte jeg råbe MOR`a hvordan kan en svane være tekstet for hørehemmet

 


:O)

4
0
Svar på denne tråd
 
 tuder af grin
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 21:35

Særligt den med lyn-grisene og Mug-aben

 

Min far skulle ud og købe hus med sin nye kone, og finder et fint lille et med walk-in closet.

 

Da min far og hans kone læser annoncen og konkludere at huset indeholde walk-in Kloset- altså et toilet.

De blev lidt overrasket over bøjlestangen i brusekabinen ;)


Stritmaner er bare et hit!

3
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 09:14

Sikke mange gode i kommer med

 

Jeg har i mange år undret mig over et ord, når vi har været på ski ferie, nemlig skidepot.

 

Jeg læste det altid som skide-pot Hvem skriver det på en bygning?

Det gav først mening da jeg fik forklaret hvordan man deler ordet rigtig, så det blev til ski-depot

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Google, din djævel!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 11:32

Jeg sad og googlede et eller andet (tror det var en sang), da en hjemmeside dukker op. Jeg spø'r bare: hvem laver en side om mad-slanger? Eller var det om sangeren Mads Langer?

 

Jeg har i hvert fald ødelagt den grundigt for mig selv hver gang jeg hører hans navn i radioen


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Den der sang...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 15:20

... "I belive I can fly" med R. Kelly fra filmen "Space Jam" har min datter i mange, mange år til stor morskab sunget:

 

I belive I'm a fly

(Jeg tror, jeg er en flue)

 

Den jingel som radiostationen PopFM længe har haft, lyder sådan nogenlunde "Pop FMmmmmmmmmmm" (lidt svært at skrive en lyd ).

Den stod min den yngste glad og sang nede i Netto - eneste problem var at hun havde hørt den som:

 

Groft SMmmmmmmmmmmm

 

/Nat

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 17:00

et godt grin

 

Selv har jeg om sommeren stor glæde af at gå ture i et mose område, hvor den ene vej hedder "kanalvejen".

 

Vittige sjæle har insisterende fjernet det ene bogstav på vejskiltet gennem årene - gæt selv hvilket

 

Så det er ikke sjældent, jeg om sommeren spørger min mor om hun er cyklet ad analvejen


 

 

Mvh Janni

Nu med gult kort :-)

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fra jeg var lille
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 22:43

Jeg har en jeg har grint af mange gange, den er dog fra da jeg var barn (lige lært at læse ??) da jeg så en reklame hvor der stod: RØVerkøb, jeg læste den som røvkøb og fattede ikke et meter af hvorfor nogen ville lave et røv køb ?


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juleman
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 10:06

Min søster kan godt være lidt distræt, særligt når hun er træt. I går aftes står vi i et koreansk supermarked (jeg bor i Korea og hun er på besøg), godt trætte efter en lang dag. De har et enormt udvalg af iskaffe som min søster kigger længe på, indtil hun spørger "hvad er en motsja latte?". Min veninde som også er på besøg og jeg, gloede længe på hende og fattede først hvad hun mente da hun pegede på en mocha latte


 

Hilsen Rikke

Uden Misty

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mors rum
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 14:22

For rigtig mange år siden, gjorde jeg rent på Hvidovre Hospital.

Min oplæringsdage fandt sted på skadestuen, og 2. dag skulle jeg selv tage området uden foran venteværelset og gangarelet mv.

 

Alle rum havde hver deres nr, som så stod på vores plan, så vi vidste hvad er skulle laves den pågældende dag af rengøring.

Det ene rum kunne jeg ikke komme ind i, da det var aflåst.

Undrende henvender jeg mig til et par sygeplejersker, og spørger hvorfor Mors-rum var låst.

De knækkede begge sammen af grin, og spurgte om jeg også ville vide hvor fars rum var. Da latteren forstummede, fik de forklaret mig, at det faktisk hed mors rum. (altså en død) Og så forklarede de mig, at når nøglen hang et bestemt sted, betød det, at der lå en død, og at det derfor ikke skulle gøres rent.

 


Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,


- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,


men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Haha fedt ord!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 15:36

Haha, fedt ord! Jeg læste det på præcis samme måde :D


Jeg elsker at tegne! Læs mine humoristiske online tegneserierhttp://cassan.dk ganske gratis! Kan du lide manga, er det måske lige noget for dig :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 orddeling
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 17:09
Jeg fik engang en flagstang med en trækugle i toppen...

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider