Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er der en clairvoyant til stede?
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 12:52

Der er vel ikke en clairvoyant der ude der har lyst til at give et godt råd?

 

Jeg står vist ved en stor skillevej i mit liv, og jeg aner ikke hvilken vej jeg skal tage :(

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 121212
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 19:48

jeg har hverken titel, diplom eller noget andet, men har indimellem mine klare øjeblikke (eller hvad man skal kalde dem). :)
Imens jeg læste dit indlæg kom en MEGET tydelig (og mandlig!??) stemme til mig, som sagde "DEN TIL VENSTRE".
Aner ikke hvad det vil sige, og om du overhovedet kan opdele din skillevejs mulighed i en højre eller en venstre i dit hoved, men det var altså det der kom til mig. :)
Jeg ANER ikke hvad jeg snakker om, du kan sikkert ikke bruge det til noget som helst. Men måske kan du alligevel mærke, hvis du prøver at dele mulighederne op i 2, hvilken side du automatisk tildeler hver vej. Og ja, herfra lød svaret altså "venstre". Det er det eneste jeg kan svare til indlægget her.

Hilsen en der aldrig ville kalde sig selv clairvoyant.

4
0
Svar på denne tråd
 
 nøj hvor mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 20:43
Hvor er det mærkelig at du Oliverolivia skriver det..... for da jeg læste indlæget tidligere i dag sagde min indre stemme også "den til venstre".... jeg svarede så ikke, fordi jeg tænkte det simpelthen var for mærkeligt og sikker ikke ville give mening for TS...

Men nu hvor du er så modig at skrive det, så blev jeg altså nødt til lige at skrive også...

Hilsen en der skal huske at lytte til stemmen inden i... og som også har oplevet at den ofte har ret :-)

"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

3
0
Svar på denne tråd
 
 Spooky
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 21:05

 

... Jeg tænkte ved mig selv eller rettere jeg "så" en vej der deler sig og stod stille et øjeblik, havde lyst til at gå til højre, men følte det var forkert, så svaret er også herfra, venstre. Måske fjollet, men måske du selv kan tyde det? Ér der overhovedet et højre eller venstre eller er det oppe / nede, inde / ude, blive / flytte, nyt / gammelt, åbne eller lukke?

 

Mærk efter inde i dig selv.

 

Hvor i landet bor du? Der er flere som jeg kan anbefale, men det afhænger jo også af hvor du bor. :)

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken vej?
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 21:12

Jeg er ikke clairvoyant, men vil gerne skrive til dig hvordan jeg ser dit indlæg.

 

Jeg ser du stadig tvivler, men tænker du skal springe ned af en af vejene sådant lidt spontant, du ved ikke hvor nogle af vejene vil føre dig hen for du kender ikke til hvad morgendagen bringer - jeg tænker det er ligemeget hvilken af vejene du vælger, der vil altid dukke nye veje frem jo længere du bevæger dig ned af en af vejene.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 121212
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 21:15

Spøjst som vi åbenbart er en lille flok der bliver "venstreorienterede" når vi læser indlægget.

Uanset hvad, Maibrit, håber jeg du kommer ud på den anden side af denne splittelse med en følelse af ro i maven, selvom det jo tydeligvis kræver at sige farvel til noget der har stor betydning for dig. Enten noget konkret eller en drøm.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tak!!!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 08:03

Tusind tak fordi i har svaret! Jeg havde ærlig ikke troet nogen ville svare på mit meget korte og udetaljerede indlæg. Men jeg havde heller ikke lyst til at skrive historien ned her...

 

Hvis jeg har vidst at svaret ville blive højre eller venstre, ville jeg have opdelt mine muligheder i de to inden jeg skrev ;) Men i det mindste er der tre der ser den samme vej, så må jeg se om jeg kan finde venstre.

 

Det med at have lyst til at gå til højre, men det føles forkert, gør mig måske lidt klogere. Måske...

 

Jeg føler til gengæld ikke at jeg bare kan vælge en vej spontant, som en skriver, det har det her for stor betydning i mit liv til.

 

Men hvor er det et hårdt valg!

 

Jeg bor mellem Århus og Randers, men pengene til en clairvoyant aner jeg ikke hvor jeg skal finde. Jeg kiggede priser i går. Det resulterede så i dette desperate indlæg...

 

Anette: dilemmaet kan nok skrues ned til gå eller blive... Tro på eller ikke...

 

Jeg er taknemlig for jeres svar!

 

Puh livet er hårdt ind imellem.

 

Maibrit.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla.....
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 08:39

Noget som der har hjulpet mig selv, og stadigvæk gør. Er at dele papiret i 2 med en kuglepenstreg.

Skriv begge veje, deres fordele og ulemper.

Læs og genovervej de positive og negative ting ved hver vej.

 

Så får man nemlig et overskueligt billede, over hvilken vej mavefornemmelsen peger imod.

 


Hilsen 007

Som er blevet lidt af en kodeNørd ;)

Border collie Diesel
Chihuahua Shake

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lev livet og nyd nuét
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 10:03

 

Det er godt at du får lidt at reflektere over.

 

Husk at når du lukker en dør, så åbnes en ny. :)

 

Det sker helt automatisk, ligesom når man smider noget gammelt ud, så finder man pludselig noget nyt.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 10:11

 

Jeg har hørt en tale om livet på den måde, at det kan sammenlignes med at køre bil om natten.

Vi kan ikke "se" hele livet på een gang, men vi kan hele tiden se lidt af fremtiden. Ligesom at køre bil om natten, der kan man ikke se hele turen, men blot de næste 200 m og alligevel kommer vi frem.

At du ikke kan se så langt betyder kun, at målet endnu ikke er i sigte. :)

 

Håber ikke det blev for kryptisk!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider