Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Job i Norge
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 19:59

Hejsa

 

Jeg går lidt og overveje at søge job i Norge for en kortere periode. Har set at flere arbejdsgivere søger arbejdskraft mellem december og april, hvilket vil passe mig rigtit godt. Nogen der har erfaring med dette der kan give mig fif til hjemmesider jeg kan søge igennem, konkrete arbejdssteder osv?

 

Jeg kender til eures og den norske version af jobindex.

 

Jeg har lidt erfaring som opvasker, tjener og caféarbejde. Jeg har arbejdet som afløser i ældreplejen i periode på 7år.

 

På forhånd tak :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:13

Hej,

 

Facebook-gruppen tjener & kokke, www.facebook.com/groups/tjenerkok/

her er der tit masser af opslag fra norske arbejdspladser


Stritmaner er bare et hit!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:24

Jette

Den har jeg meldt mig ind i nu.

1
0
Svar på denne tråd
 
 arbejde i Norge
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:35

kan kun sige:

 

GØR DET GØR DET GØR DET :D

 

 

jeg tager selv 3 måneder til Island her d. 1 Oktober :)

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Norge....
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 21:16

Er lige flyttet til Oslo. Arbejder som pædagog.

Må sige at fordi dette er for en længere periode er det hårdt, men jeg vil sige afsted, det er superfedt her.

Jobsøgning,

på facebook gruppen danskere i Oslo, man kan spørge efter arbejde og nogen gange er der nogen der søger personale, ellers er det en supergod gruppe med tilbud om at mødes til snart slags alt.

nav.no, jobsafari.no, finn.no den sidste er også supergod til at finde bolig på.

Regn med at det hele er lidt dyrere her, specielt bolig. Maden kan gøres billigt hvis du kigger dig lidt for.

Andre spørgsmål så bare skriv, så skal jeg se om jeg kan svare.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for alle svarene
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 15:55

:)

Jeg har meldt mig ind i facebook gruppen for danskere i Oslo, og venter nu på at blive godkendt.

 

Dekrak:

Jeg har godt hørt at Norge er temmelig dyr i forhold til bolig og mad. Hvor meget dyrere vil du skyde på? Jeg har kigget på nogle værelser i Trondheim og de ligger imellem 3000 og 4000kr norske kr., hvilket er okay i forhold til hvad jeg de ville koste. Men Oslo er nok dyrere end Trondheim.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Norge....
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 22:06

Den højere løn modsvarer de højere priser på mad og bolig. Men nordmændene bruger meget af deres løn på bolig. Vi bor 20 min fra Oslo centrum, vi har 55 kvm og for det er prisen 9500. Vi er heldige at have forbrug med, de fleste er uden. Centrum er det nemt 5000-6000 kr. for et værelse.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay, Oslo
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 11:02

lyder til at være temmelig dyr, men det er formentlig også der hvor det er nemmest at få job.

Ind til videre søger jeg job forskellige steder i Norge og så må jeg se hvad der dukker op - tak for svaret

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider