Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Problemer med ISO 8 med imessage
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 19:24

 

Hey

Til alle jer der har godt styr på Iphone og iMessage. Jeg har opdateret til ISO 8 i mandags derefter har min tlf ikke kunne finde ud af at sende som tekstbesked hvis den ikke kan komme igennem til modtageren, samt så " levere" den iMessage til modtageren uden at gøre det men skriver det. Min mand kan lige pt slet ikke modtage beskeder hverken på tekstbesked eller iMessage nu, han har ikke opdateret til ISO 8 så det er meget mystisk.. Har aktiveret iMessage og taget det fra en del gange og slukket min tlf flere gange uden held.. Andre med problemer???

 



Høppner


Fjordheste er en fantastisk pony


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 19:45

iMessage har også drillet mig gevaldigt siden jeg opdaterede til iOS8.

 

Jeg ved ikke helt om det er det samme du har, men mit problem er følgende:

Selvom jeg har sat indstillingerne til, at den skal sende som sms når der ikke er internet, så prøver den alligevel at sende som iMessage. Hvilket jo ikke virker, når jeg ikke er koblet på nettet!

Jeg er ikke typen der render rundt med wifi tændt da det dræner batteriet, så jeg gider ikke tænde det hver gang jeg vil sende og modtage beskeder!

Så det jeg har gjort er bare helt hardcore at slukke for iMessage. Jeg har alligevel gratis sms, så det gør ingen forskel om jeg sender sms eller iMessage.

 

På det tidspunkt kunne jeg kun få beskeder fra min kæreste via nettet. Dvs hvis jeg slukkede nettet fik jeg ikke hans beskeder, men så snart jeg tændte wifi (og dermed iMessage), så fik jeg alle de beskeder han havde sendt.

 

Den midlertidige løsning har været, at jeg har slået iMessage helt fra på min telefon, og så slukker min kæreste sit wifi når han skal skrive til mig; ellers prøve den bare at sende som iMessage og så får jeg ikke beskederne.

 

Jeg synes ellers jeg er rimelig øvet i at rode med indstillingerne på iPhones, men den her opdatering har altså ødelagt noget i beskedsystemet.

 

Der er en del andre fejl, som forhåbentligt bliver rettet når de kommer med iOS 8.1


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 19:52

åh det lyder som mig, og hold nu k**t hvor er det træls, så hvis min mand også slå iMessage fra burde de begge så ikke bare sende via SMS begge to?? Min mor og bror har begge opdateret til ISO 8 og dem kan jeg begge iMessage med?

 



Høppner


Fjordheste er en fantastisk pony


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhhhh
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:01

nu har jeg slået iMessage fra men så kan den slet ikke sende beskeder til manden, den ber simpelthen om at iMessage bliver aktiveret før den kan sende, er det så fordi han har aktiveret iMessage??

 



Høppner


Fjordheste er en fantastisk pony


0
0
Svar på denne tråd
 
 Må lige
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:05

Spørge om i begge har Iphone også??



Høppner


Fjordheste er en fantastisk pony


0
0
Svar på denne tråd
 
 iPhone
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 21:23

Nu har jeg ikke iPhone - men mener at huske der var et par teleselskaber der anbefalede den anden dag at vente med at opdatere fordi der var en "fejl" som gjorde at telefonerne ikke ville samarbejde med netværk... Eller noget i den stil.

 

Læste desværre ikke lige hvad og hvorfor - og kan jo selvfølgelig heller ikke lige huske hvilke selskaber... Men om det er det der driller kan jeg ikke sige!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 21:35

Vi har begge to iPhones, ja. Og vi har begge slået iMessage fra.

 

Det du kan gøre, når den beder om iMessage, er at trykke på det der røde udråbdstegn, der kommer ved siden af den besked den ikke gider sende.

Hvis du trykker på det, så BURDE der komme en menu op, hvor du kan vælge "send som almindelig sms besked".

 

Men min kæreste og jegs løsning har simpelthen været, at vi begge to slår iMessage fra. Så er vi ude over det.

 

Den anbefaling fra teleselskaberne gik på, at omstillingen ikke virker korrekt i iOS8.

Dvs. hvis du har et stort firma, som bruger omstilling på telefonerne, så bør du vente med at opdatere.

Alle andre privatpersoner vil ikke have problemer :)

 

Til gengæld er der en masse andre fodfejl vi til gengæld oplever, som burde rettes når næste version kommer.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbage trukket
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 13:03

nu høre jeg at iso 8.0.1 bliver trukket tilbage, men hvad med 8.0.0??



Høppner


Fjordheste er en fantastisk pony


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ttrada....
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 19:42

ja, jeg er jo også en af de uheldige der har fået 8 på(min iPad, som er "den nye iPad" og derfor ikke super ny længere, godt to år gammel) og fortryder det inderligt. Det havde jo været rart når de trækker den version tilbage, at man så kunne nedgradere... Min iPad har det i hvertfald ikke godt med iOS 8


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-09-2014 15:39

Min iPad kører faktisk nogenlunde på det (øhh, tror det er den 3. iPad, men er ikke sikker :P ).

Men min iPhone er en milliard år om at åbne facebook-appen efter opdateringen. Og den er generelt et halvt sekund langsommere og hakker og vil sgu ikke så meget.

 

Lige pt står den faktisk og henter iOS 8.0.2, fordi det skulle rette fejl fra både 0'e og 1'e version. Here's hoping!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider