Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Spring efterskole
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 20:08

Hej Alle

 

 

Jeg skal ned og besøge Aalestrup naturfterskole her den 28 septemper og jeg glæder mig totalt! Men jeg skal også se på andre ( self) Så hvis i har nogén gode heste efterksoler kom glad!

 

KRAV

1: Tæt på horsens ( 8700)

2: Man skal kunne låne en hest, hvor man ikke deler (så det er som sin egen)

3: Seriøs og god undervisning

4: Med udgangspunkt i den enkle hest og rytterens niveau

5: MEGET gerne med fokus på spring og hms

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 efterskole
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 21:35

Jeg vil egentlig anbefale Vestbirk efterskole, men den lever ikke helt op til dine krav, jeg tror dog du får svært ved at finde et sted hvor du kan få en hest som din egen medmindre d låner en hest, som du så kan medbringe på efterskolen, ellers må du dele evt. rideskoleheste med de andre ryttere på stedet.

 

Vestbirk er tæt på Horsens og de tager deres ridelinje seriøs også, dengang jeg gik der fik vi undervisning i ridemærkerne samt taget prøverne hertil, og det mener jeg stadig de kører med ryttermærkerne.

Rideundervisningen dengang var på hold men med individuelle hensyn.

 

Og så havde jeg jordens fedest tid så uanset hvad kan efterskoleophold anbefales.

 

mvh

Mie


Med de fire skønne arabermuler <3

 

1 års ox hingsteplag sælges, ses min profil for flere oplysninger :)

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 efterskole
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 07:33

Mkc: haha jeg kom her i tråden for at skrive det samme ;)

 

ts: jeg har også gået på Vestbirk, det var dog før det blev en kæmpe efterskole, men jeg var ret glad for det. jeg havde egen hest med dog, men det var også muligt at låne på rideskolen.. VMSE er jo så også primært en idræts efterskole med gymnastik og sådan, mit indtryk er dog at da jeg gik der var gymnastikken (obligatorisk) noget der bandt eleverne sammen på tværs af linier og sådan hvilket var fedt.

der var de fedeste lærere som selv når jeg mødes dem 7 år senere kan huske mig, og spørger ind til hvor jeg er endt nu, om jeg fik efterfulgt mine drømme som de også kunne huske hvad var.

 

generelt nogle opmærksomme lærere som gør hvad de kan for at give en den bedste oplevelse man nogensinde har haft :)

 

Aalestrup har jeg en del venner der har gået på og der har jeg også kun hørt godt om :)


..

A daydream believer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider