Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 The Sims 3 ?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 17:22

Vi havde en gang en masse hyggelige tråde herinde omkring Sims 3. Jeg kan huske mht avl af hestene, at nogen fandt ud af hvordan man kunne avle på sin egen hingst med flere forskellige hopper på grunden uden de skulle vær "partnere" hestene først?

 

En der ved hvordan man gør det, kan skære det ud i pap for mig? Det var noget med at installere noget og så i spillet trykke så sådan firkant kom frem hvor man så kunne vælge hoppe og hingst fra egen grund og trykke "bedæk/brede".


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste sims 4.. mangler svar på det samme
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 20:06

Hej.

 

Jeg har sammeproblem!

 

ps. er der nogle der ved om hestene bliver anderleds i sims 4 ???

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 21:02

Var det med hingstene ikke en cheat code af en art?

 

Ddet med Sims 4 ved vi overhovedet ikke. Sims 4 grundspillet er først lige ved at udkomme. Der kommer højst sandsynligt til at gå LÆNGE, inden vi ser skyggen af en Pets-pakke.

Bare se på Sims 3, der gik mange år før Pets kom. Det er, så vidt jeg ved, den sværeste pakke at lave, fordi der skal laves nye figurer (dyr), der alle skal kunne interagere med mennskerne, have personligheder og kunstig intelligens, og så er der lige de ekstra komplicerede ved heste, som der kan rides på og de skal være så tæt på virkeligheden, men alt det "gøgl" man kan få til heste som folk gern vil have med :P

Så tror desværre der er lange udsigter, men ser bestemt frem til de udkommer!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 21:16

Har i misforstået mig?

 

Jeg skriver Sims 3, ikke 4.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:19

Nej, jeg svarer også ud fra Sims 3. Jeg mener det var en cheat code, som du højst sandsynligt kan Google dig til.

 

Derudover svarer jeg på en andens spørgsmål, som gik på Sims 4.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 20:48

Jeg har googlet og kan ikke finde det, derfor jeg spurgte herinde.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 16:27

Hej alle, jeg spiller meget for sjov. hvilket vil sige at jeg ikke har så meget tid til det, så nogle gange spiller jeg lige et par timer og så hår der længe igen.

Til spørgsmålet :P
Min hingst har bedækket begge mine hopper, det er kun den ene der havde folet sidst jeg kiggede, den anden var oppe over :)
Men det eneste jeg gjorde var at lade ham snakke meget med hoppen han ikke var partner med. og efter nogle forsøg og meget snakkeri. var den der. :)
Skal lige se om jeg ikk kan tage ig sammen i aften og gå derind og kigge efter :)
Men ingen cheats til det fra mig af.


______________________...__________

Heste er en livstil, så hvis du begiver dig ud i heste

så gør det helt og ikke halvt
_________________________________

 

Catja Folsach Jensen <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 19:42

Det er ikke det samme ;)

 

Det kan jeg også få mine til.

 

Der var en gang en cheat eller ligende man kunne downloade så man kunne få en boks frem hvor der stod man kunne vælge hoppe og den hingst man ville (af sine egne heste) så trykkede man på "Bedæk" og så var hoppen i fol med den. Det kunne du gøre med dem alle også selvom hestene ikke var partnere osv.

 

Så man bare kan avle som i den virkelige verden uden hestene absolut skal være kærester ;)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arhhhhh
Forfatter: 
Dato:  25-09-2014 00:03

Okay, på den måde :)

nå men så glæder jeg mig til at følge med, for det ville da være meget nemmere :)


______________________...__________

Heste er en livstil, så hvis du begiver dig ud i heste

så gør det helt og ikke halvt
_________________________________

 

Catja Folsach Jensen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dqewrtyuj
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 09:22

Altså kender ikke noget til den download. Men du kan jo altid bruge "testingcheatsenabled true" hvis du ikke har tålmodighed til at lade din hingst blive venner med alle dine hopper, selvom det virkelig ikke kræver ret meget.

- Ved du hvordan den kode virker?


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 12:36

Den kode kender jeg ikke, kan du forklare mig den.?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 forklaring følger
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 18:57

Du åbner dit sims spil og trykker så ctrl + c. Så popper boksen op hvor du kan skrive koden. Efter du har skrevet koden lukker den automatisk boksen igen.

Du kan nu gøre en helt vild masse ting. En af dem er at gøre to simmere (eller dyr) hurtig venner.

Det gør du ved at trykke på den aktives simmers/hests venne liste og vælge den ven du vil blive bedre venner med. Så klikker du bare på "baren" der viser hvor gode venner i er, og "trækker" den så lang hen som du vil. Det er nok for to heste at være venner (mindes jeg) for at lave et føl sammen. :)

 

Du kan også højreklikke på postkassen hvor der også kommer en række sjove muligheder op. Dog intet med venskab at gøre. :)

Håber du forstod. Ellers søg lidt rundt omkring. Jeg kan anbefale siden der hedder http://www.simsleksikon.dk


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider