Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan blir jeg pop up spam kvit??
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 17:28

Er der nogen som ved hvordan jeg slipper af med pop up spam som tikker ind fra sidenlinie og bunden???

 

Det driver mig til vanvid og ødelægger "hyggen" ved computeren. Det er ofte sådan noget med at der er virus på computeren og alramer osv..

 

Er det noger der er blevet installeret og i så fald hvor kan det gemme sig og hvordan slipper jeg af med det??

 

HJÆLLLPPPP :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Du har sikker
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 17:41

Goodle Chrome, så har du fået en eller anden udvidelse.
du skal gå ind på indstillinger og vælge udvidelser,og så slå dem fra du ikke selv har tilføjet, eller bedre afinstallere dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 18:23

Du skal hente add-ons til din browser.

En af de bedre hedder AdBlock, den blokerer reklamer og pop-ups.

 

Derudover bruger jeg selv Ghostery, som blokerer hjemmesiders forsøg på at indsamle data omkring hvad jeg klikker på, hvad jeg søger på osv. Det er et ad-on der blokerer såkaldt "tracking".

 

https://www.ghostery.com/da/


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nix...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 20:07

adblocker hjælper ikke på dem som TS nævner, har nemlig selv haft dem, og har altid adblocker installeret, det er en meget irreterende dims som har sneget sig ind ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 21:24

Der er flere ting som du skal kikke efter for at blive problemerne kvit.
Det første er at gå ind i KontrolPanel / Fjern programmer og omhyggeligt se listen igennem. Fjern alle de programmer du ikke selv har installeret.

Det næste er at tjekke under tilføjelser i din browser - fjern dem du ikke selv har lagt ind.

 

Når du har ryddet op i det indlysende kan du hente programmet "Spybot search & Destroy 2" gratisudgaven. Bare installer det helt standard: ok, ok, ja tak osv osv til det er lagt ind.

Når det er lagt ind spørger det om det må opdatere - det siger du ja til.
Derefter køre du en komplet system-scanning og husker at klikke på at den skal fixe de fundne problemer til sidst.
Nu er din computer sandsynligvis ren.

Spybot har en funktion der hedder Immunization - kør den. Funktionen gør at tilsvaende programmer ikke så nemt kan komme til at ligge på dit system efterfølgende.

 

:-)


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger adblockplus
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 07:19

til chrome, den tager det hele :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider