Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Laver danskerne ikke andet end...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:05

Nu må jeg vide det: Laver danskerne ikke andet end at se Masterchef på TV3?

 

Synes ikke jeg ser specielt meget tv, men hver gang jeg tænder er der Masterchef på Tv3 (okay næææsten hver gang).

 

Jeg har set enkelte afsnit, og synes det er ca. det mest kedelige, men siden det er der så tit må det jo være populært?

 

Ser du det, hvorfor? Enligthen me

5
6
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:07

der er generelt mange mange mange mad programmer .. på alle måder, det er ved at tage lidt overhånd, men så er det godt vi har Dybvaaaad til at tage lidt @!#$ på kage konerne


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr,

og en akademisk/ride kapsun, gerne med kæde

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:08

Iwanna Dybvaaaaad kan ikke redde mig, jeg har ikke Zulu, og ja, det er jeg ked af konstant Dybvaaaaad er ca. det bedste program der findes

4
5
Svar på denne tråd
 
 Det tror jeg ikke...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:15

... jeg har i hvert fald set ret mange Kaj-kager på Fjæsen de sidste dage


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:16

I know.. Jeg har den mindste tv-pakke (DR-kanalerne, TV2, Kanal 5 og TV3).

Der er freaking ALTID Masterchef. Altid. Og hvis man slår over på andre kanaler, så er der også madprogrammer konstant. Brdr. Price, Det Søde liv, den store kagedyst, osv osv.

 

Jeg synes madprogrammer er okay, men der er andre ting jeg hellere vil se. Jeg elsker "krop"-programmerne på DR3, og elsker sjove dokumentarer, fx den der lige har kørt hvor de undersøgte DNA fra nogle hår, som folk påstod kom fra Bigfoot, og lavede en helt videnskabelig udredning af legenden (det viste sig at alle hårene kom fra bjørne).

 

Og generelt natur-ting elsker jeg at se.

Men det ender altid med madprogrammer, for det er nærmest det eneste der kører. Jeg ser tv når jeg spiser, fordi jeg synes det er trist at der er så stille når jeg spiser, jeg har brug for at der er lidt larm.

Så kan man så sidde med sin pasta med tun-ret og se på Masterchef hvor de laver alt muligt lækkert, det er lidt deprimerende

 

Jeg synes der er for mange madprogrammer. Kom med nogle dokumentarer og noget med naturen i stedet.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:19

Ha ha ha den der Bigfoot dokumentar har jeg også set to afsnit af, den er så god Og en milliard gange mere interessant end at se semi kendisser lave mad!?

1
2
Svar på denne tråd
 
 Masterchef
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:47

Jeg er så fan af Masterchef, bare ikke den danske version! Kan meget bedre lide den engelske og australske udgave. Den danske er lavet med såkaldte "kendte mennesker", undrer mig over hvorfor det altid er kendte mennesker der skal deltage i de programmer, er de bange for "alm. mennesker"? Ikke fordi jeg vil deltage i dem, jeg er så dårlig til at lave mad, men synes det er dejligt afslappende tv og jo jeg ser også Bagedysten

 

Mvh

Lisa

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må også
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 15:54

indrømme, at jeg var fan af Masterchef, da vi boede i England - men derovre er (eller var) det ikke med kendte mennesker, bare dygtige amatører. Og dommerne var virkelig gode, den ene rigtigt sjov.

 

Ellers vil jeg bare sige - Netflix, venner Eller - vi har godt nok Watchever, fordi vi bor syd for grænsen, men potato potato. Jeg ELSKER at kunne finde lige det, som jeg har lyst til at se - serier, film, dokumentarer. FANtastisk.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 16:45

Uh ja, Netflix er dejligt. Jeg havde den amerikanske udgave, og det er både billigere og bedre end den danske!

Fandt en masse gode serier og dokumentarer.

 

Lige nu er det ikke muligt for mig (har været en meget dyr studiestart :P) men skal helt klart havde Netflix igen, når pengene er der. Jeg skal nemlig have set Pretty Little Liars! :D

 

Jeg vil faktisk gå til bekendelse og sige, at på et tidspunkt kørte der Den Store Bagedyst om morgenen. Det passede med at jeg så det mens jeg spiste morgenmad og ladede op til dagen. DET var faktisk hyggeligt.

Jeg er meget "tung" i hovedet om morgenen, der skal ikke være for meget tankeproces eller andet. Så sådan et program var faktisk rigtig hyggeligt at vågne stille og roligt op til.

 

Jeg synes ikke jeg kan finde det, nu ser jeg Kardashians i stedet, og sidder og fnyser over nogle af de ting de laver/siger i programmet :P

Sådan er der jo så meget.. Ser også nyhederne haha.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 17:28

Hmmm min kæreste har Netflix, og det er da ok, men synes de serier jeg har fulgt er der kun gamle afsnit, eller også er der bare for mange gamle film generelt. Det er da blevet bedre, og jeg ser lige nu How I Met Your Mother når jeg er alene ved min kæreste og ser TV, den serie har jeg endnu ikke hentet ind, så det er helt fint

 

Netflix er dog slet ikke godt nok til at jeg selv vil bruge penge på det, og min kæreste snakker også om at droppe det.

 

FYI: Der er Masterchef lige nu

0
1
Svar på denne tråd
 
 Ser det aldrig..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 17:38

Jeg ser ikke Master chef, og man kan jo se så meget andet end tv3.

Kaj kagerne var på DR1 i den her bagedyst med Blomsterberg som dommer.. SÅ det ..

Ellers ser jeg krimmier, eller bolig programmer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 17:40

Selvfølgelig er der Masterchef :D

 

Jeg så meget af det jeg ville på Netflix, gennem den første gratis måned. Jeg købte så en måneds amerikansk for at nå at se Gossip Girl færdigt.

Er enig i at der er mange gamle film! Men kunne altid finde en god dokumentar eller andet :)

 

HBO vil jeg rigtig gerne have, men igen er jeg ikke helt villig til at betale. Vil fx gernse se den kommende sæson af Game of Thrones, men det strækker sig jo over laaang tid, og man skal nok købe mange måneder for at se alle afsnit efterhånden som de udkommer.

Så er det billigere at vente til alle afsnit er udkommet og så lave marathon... Men jeg er så bidt af den serie at jeg umuligt kan vente så længe haha :P


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok, jeg
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 19:38

har som sagt ikke selv Netflix, men regnede med at det var henad det samme som vores Watchever. Jeg kan f.eks. se alle afsnit af Weeds, Breaking Bad, Lost, Big Bang Theory, S** and the City osv. Filmene er en blanding af nye og gamle, og der kommer nye til hele tiden.

Netflix er lige blevet introduceret i denne måned i Tyskland, så jeg overvejede egentlig lidt at se, om vi skulle skifte, men det kan jeg læse nok ikke kan betale sig.

 

Sophie - ja, det er KÆMPE-irriterende, at HBO skal være så dyrt, når man egentlig bare vil se Game of Thrones


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 19:47

HBO kørte for kort tid siden med en måned gratis, ved ikke om de stadig gør det, men så kan I da få set lidt af jeres serier?

 

Altså det skal ikke lyde som om Netflix er Så ringe, jeg synes bare ikke det er pengene værd. Men kender så heller ikke den anden tjeneste I snakker om, så kan ikke rigtigt sammenligne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ttrada.....
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 20:09

 

 

Spørg mig ikke hvorfor, men jeg ser altså bare Masterchef HVER gang det bliver sendt. Det passer med at det er på når jeg er hjemme fra arbejde og skal slappe af og spise aftensmad. Jeg foretrækker dog klart US, versionen, og glæder mig til at se den sæson fra DK med amatører. Syntes at mesterkok var superfedt.

 

Jeg har i en periode haft både yousee, netflix og Viasat play. De er alle tre som apps på min iPad, og pt. Er det kun Viasat der aktiv. Af den simple årsag at man kan downloade afsnit af serier eller film, og så kan jeg se dem når jeg er på vej til og fra arbejde. Der er en del nye film, men også mange klassikere. luge pt. Er der to serier som jeg sidder og ser. Og er man Disney fan så er der bare RIGTIG mange Disney film. Både de ældre og nyere...

det irriterer mig lidt at man ikke kan se indholdet af Netflix, uden man har abonnement, for så ved man ikke om det kan betale sig.

 


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 20:09

Præcis! De burde lave et HBO-abonnement kun for Game of Thrones, uden de andre serier. Og så lave det billigere. Det ville jeg købe :P

 

Jeg kender heller ikke andre ting end Netflix og HBO. Jo, min veninde har viaplay, men synes godt nok ikke der er noget værd at komme efter dér.

 

De serier jeg godt kan lide og enten ser eller har set færdig, er Game of Thrones, Gossip Girl, The Walking Dead, Vikings, Prettu Little Liars, House MD oooog @!#$ and The City sæføli :P

 

Jeg synes man burde lave én tjeneste der havde alting, så man ikke (i princippet) skulle betale for 3-4 forskellige tjenester, men bare kunne betale for én og så have adgang til det hele.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 NU behøver.
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 20:11

Man ikke at købe netflix eller HBO, for at se www.free-tv-video-online.me/ internet/game_of_thrones/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 20:44

ikke, at I kan se Watchever i DK, så beklager, hvis jeg fik vækket nysgerrigheden

 

ADMK: Hvis det er gratis, er det ikke i orden. De skal naturligvis have penge for at lave så fantastisk en serie - jeg kan bare se mange andre HBO-serier igennem den tjeneste, som jeg betaler for, UNDTAGEN Game of Thrones, så det er lidt spild af penge at abonnere på HBO for mig.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  20-09-2014 22:27

Jeg elsker MasterChef: Bare ikke den danske udgave.

 

Den danske: Kendte og semikendte og semisemikendte. Retter jeg sjældent ville overveje selv at lave. Og yderst sjældent tid nok, så det alt for ofte er noget makværk, der ikke er kælet for

 

Den engelske: Ofte med kokke, der kan i forvejen. Ikke så inspirerende, men de nyeste programmer er mere som "De rigtige Masterchefs" med ukendte ganske alm mennesker og mere interessant mad

 

Den australske: Totalt ukendte mennesker. Inspirerende mad. Og hele programmer kun med undervisning/ masterclass: Både for deltagerne, men oxo for os seerer

 

Den amk: Ukendte deltagere. Med inspirerende mad. Ikke noget masterclass, som vi andre kan se, men pænt med tid til tingene. Lidt mere kokurrence for deltagerne indbyrdes, med dramaquuens og en snert af ondskab

 

Derudover giver jeg ret i at der er alt alt for mange madprogrammer og indretnings7 boligprogrammer.

 

Zulu


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Madprogrammer nej tak.
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 09:43

 

Ja, vi er da ved at drukne i madprogrammer.

 

Det er til at kaste op over.

 

Brødrene price med deres SMØR i alting, river cottage, hary (scary) bikers, mad med nigella (nok noget af det mest inspirerende jeg har set), AnneMad, Søren Gericke, MasterChef, Jamie Oliver, Gordon Ramsey osv.. Mad, mad og atter mad på mere eller mindre opfindsomme måder. og så lige Mette Blomsterberg og hendes kager..

Det eneste vi har set til ende er Gordon Ramsey kitchen nightmares, der er lidt mere underholdning med et andet fokus end bare lige mad.

 

Tjaa, der er kommet flere kanaler og programmer, men det er også blevet sværere at finde noget godt og underholdende tv at se på.

 

Er som husejer mere interesseret i have programmer, det hedengangne 'fra skrot til slot' byg et liv på landet og i den dur. Det ville være fedt at se et 'fra skrot til slot' med en heste stald. Åhh jo, jeg lagde sørme gerne stald til!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Laver danskerne ikke andet
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 10:05

End at se tv?

 

jeg har smidt mit tv ud, synes alligevel aldrig der var noget interessant.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
3
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 10:35

Jeg troede ellers det var krejler-tv der var in? Synes ikke der har været andet i tv hele sommeren. Desværre er min kæreste vild med det....

 

Masterchef og andet i den dur gider jeg slet ikke at se! Fanger overhovedet ikke pointen i det... Udover Spise med Price og så det der på DR2 med kokken og jægeren der tager rundt i Danmark og ligger i telt og laver mad over bål. Det synes jeg nu er meget hyggeligt :-)

 

(Nu er jeg både sulten og har hjemve - man kan godt blive lidt træt af ris i Korea :-P )

 


 

Hilsen Rikke

Uden Misty

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mad mad mad mad mad
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 10:39

Ej det er sq synd for dig du ikke kan nyde Dybvad, jeg har ikke tid til at se alt det reality, så giver han mig lige en opsumering på en lille halv time, med de vigtigske punkter i ugens løb.... det er sku i orden :)

 

Og ærligt jeg så også det australiske masterchef, da de havde børn inde ... jeg var SÅ imponeret over det små mad genier ... det var jo vildt det som de kunne i den alder


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr,

og en akademisk/ride kapsun, gerne med kæde

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 11:14

Ja overvejer af og til også at opgradere vores tv-pakke for Dybvaaaad og Beverly Hills....men det virker lidt overdrevet at betale ekstra bare for det

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 15:50

Altså jeg ser bare Dybvad på youtube? Der ligger alle episoderne, no problems.

 

Og Golda Showers, jeg synes der er MANGE danskere der ser meget tv. Min overbo har det fx kørende konstant.

Om morgenen tænder han det i soveværelset, bare i 5-10 minutter, så slukker han og vader ind i stuen, hvor han også tænder tv'et, igen i kort tid før han tager afsted.

Ej men, kan man ikke undlade 20 minutter uden tv?

Og med det samme han kommer hjem, bliver det tændt. Det kører derfra og indtil sen aften hvor han så går i seng, nogle gange tænder han det i soveværelset til sent ud på natten.

I weekenden kører det fra morgen til aften.

Kort sagt er det faktisk aldrig slukket, når han er hjemme.

 

(Nej, jeg er ikke stakler, men bor i en over 100 år gammel bygning, og kan høre alle fodtrin/trampen samt tv-lyd mm.)

 

Jeg synes selv jeg ikke ser tv så meget. Jeg har det kørende når jeg spiser, men ikke andre tidspunkter. Dvs. 10 minutter om morgenen, og lidt længere om aftenen, hvor jeg er længere om at spise.

Er der et program jeg kan lide, bliver jeg og ser det færdigt.

 

Men jeg har SLET ikke behov for at have det kørende samtlige af døgnets timer, som mange andre har. Hænger nok også sammen med at jeg har den lille tv-pakke og der virkelig ikke er meget værd at se. Det jeg ser mest er nok DR3.

 

Og så har jeg i øvrigt slet ikke tid til at se så meget haha :P er på studiet fra 9-17, og når jeg kommer hjem bliver der spist aftensmad, og så studerer jeg nærmest til jeg går i seng (bruger måske lige 30-60 miunutter på at slappe af på computeren eller andet)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu bliver det måske
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 15:50

 

lidt ensidigt diskuteret her i tråden, så man får et forkert indtryk, men hvordan qokker får I tid til at se alt det?

 

Og er der egentlig nogen laver mad "som set i TV" bagefter, eller bruger I det bare som underholdning?

 

 

PS: 'sgo, RikkeJ:

Billede

 


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 15:53

Sophie: HVOR, LINK, NU!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 16:12

Kan ikke svare for andre, men som jeg selv netop skrev, så ER der jo heller ikke tid til at se det! Når jeg kommer hjem kl 17:30 står den på mange timers læsning.

Jeg ser det kun når jeg spiser, måske 15-20 minutter. Dvs. jeg ser sjældent programmerne færdige.

 

Og nej, jeg laver absolut ikke den mad der bliver vist :P

Jomfruhummer og diverse er ikke lige det, jeg har i køleskabet.

 

Caro:

Her er sæson 4 og 5:

www.youtube.com/user/Pazia1337/ playlists


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 16:34

....og jeg skulle oprindeligt gøre rent....well...!

 

Men TAK!!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ser
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 16:50

som regel film/dokumentarer/serier (ser stort set ikke alm. tv) fra kl. 22 til midnat, medmindre jeg er i gang med en god bog. Laver andre mennesker noget mere meningsfyldt på det tidspunkt af dagen, som jeg burde kende til?

 

Da jeg boede alene, havde jeg tit tv'et kørende fra jeg kom hjem fra uni til sengetid. Og jeg havde endda kun DR1 og nogle gange TV2 med sne på Det var ren (lav) baggrundsstøj, imens jeg lavede hjemmearbejde eller surfede på nettet. Så Venner og Nyhederne med et halvt øje.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 02:48

Mange tak, 8u61!! Indtil videre er det mest hjemlige jeg har fundet, min morgenmadsmusli - men det er nok mest fordi det ligner noget jeg ville servere for min hest

 

Billede

 


 

Hilsen Rikke

Uden Misty

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 09:54

Det ser da ellers lækkert ud

1
2
Svar på denne tråd
 
 Wauw, jeg tror
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 12:12

 

da vist det er første gang jeg hører om en hest der kan spise med ske

 

 

(til gengæld, for at vende tilbage til emnet, så forstår jeg ikke man skelner mellem forskellige madprogrammers relevans eller form, hvis det mest bruges som tomgangsstøj)


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2014 22:25

Erstat ordet "MasterChef" med "Jeopardy" og læs tråden igen

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider