Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 nemlig.com
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 17:25

Bruger i nemlig.com?

 

Havde overvejet at prøve, men det kræver at der handles for mindst 400,00 kr, og så meget skulle jeg ikke have .

 

Er varene gode nok eller kan man risikerer f.eks. at få noget dårligt frugt eller optøede varer?

 

Holder deres leveringstider?

 

Er i generelt tilfredste med nemlig.com?


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig.com
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 18:37

Kvaliteten af varerne ved nemlig.com er rigtigt god, og de kommer som aftalt. Intet at udsætte på den front.

Det eneste dårlige jeg har oplevet er engang, hvor jeg havde bestilt varer til kort før jeg skulle ha gæster og de så ikke kunne levere en ingrediens som jeg ellers havde fået bekræftelse på. Den var udsolgt. Det var virkelig irriterende at modtage hele indkøbet på nær den der nøgleingrediens til min madlavning, som jeg så måtte ud efter alligevel. Jeg fik vist en lille gave som undskyldning, men det hjalp mig ikke så meget i situationen ;-)

 

Tror faktisk jeg vil bestille nogle varer nu til i morgen, for jeg ligger nemlig syg.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kun gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 19:19

Har kun gode erfaringer med dem.

Ja, man skal bestille for min. 400 kr., men lægger man resten af månedens tunge indkøb dér, når man hurtigt op på de 400 kr, + man sparer at slæbe det tunge hjem.

Alt hvad jeg har købt derfra, har været fuldt ud i orden. Kød, frugt, grønt, konserves, frostvarer, kølevarer, friske krydderurter og blomster. Alle indkøb er altid ankommet inden for den aftalte leveringstid.

 


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

1
0
Svar på denne tråd
 
 NEMLIG
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 20:18

Varene er gode nok, men selfølgeig er det ikke altid helt perfekt Hvis du ikke er tilfræds kan du godt få pengene tilbage eller en ny vare.

 

ps. Det smarte ved nemlig er at du fx ikke skal slepe alle dine mange ting med hjem fra super market som tolilet papiret osv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stor tilfredshed herfra!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 21:46

De har altid leveret rettidigt til mig og med min dårlige ryg, så jubler jeg over, at de tunge varer kan komme til døren (y)


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 10:01

Jeg ved ikke, om I har læst dette: ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ article5039640.ece

Om det er relevant, når nu varerne er så billige :)

 


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 23:40

Havde overvejet at prøve det.

Men er ik sikker på, at jeg vil støtte et sån firma.

Sort arbejde og meget underbetalte chauffører.

Fint det er billigt og nemt, men tror jeg fortsætter med at handle ind selv - en af de små glæder, hvor man ka møde rigtige mennesker, endnu.

 


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 Nemlig
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 10:48

Har bestemt god erfaring med firmaet-super gode varer, og altid til tiden


Kærlig hilsen

Lotte


Mosegårdens Benn

Vores dejlige fjordhest.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider