Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HN lavet om?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 08:53

Er det bare mig, der er blevet ramt af Alzheimers light, eller er HN ikke blevet lavet om i skrifttypen i debatoversigten? Mine øjne kan slet ikke vænne sig til det!


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ser
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 09:41

umiddelbart ikke nogen forskel. Når jeg bruger Internet Explorer. Men det ser anderledes ud i Google Chrome.

 

Jeg har hørt om andre der pludselig får vist tekst anderledes på forskellige websider i Chrome. Mens det ser rigtigt ud i IE.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tekst.
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 11:45

Hos mig ser det også anderledes ud hvis jeg bruger Google Chrome. Hvis jeg bruger Explorer ligner det sig selv. Jeg tror der lige er lavet en eller anden opdatering i Chrome.

 

Birgitte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er Google Chrome ...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 12:15

... der har leget med optimeringer af fontene, men desværre er kommet til at udgive en version med fejl, der istedet får nogle fonte til at se forkerte ud. Fejlen er rettet hos Google d. 10. september, men hvornår rettelsen kommer ud i en opdatering ved jeg ikke.


mvh.
Henrik (HN)
Heste-Nettet Teknik

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 20:18

Jeg havde også en mærkelig skrifttype i Chrome for kort tid siden (sidste uge måske), men det er tilbage til det gamle nu.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 20:31

Nå så er det da ikke kun mig kan jeg høre. Bruger også Google Chrome og troede at jeg var kommet til at ændre på et eller andet uden at jeg vidste det . Håber at der snart kommer en opdatering, for det er noget træls at se på


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider