Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bedste råd til slidgigt?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 18:32

Hej alle

 

Min kæreste har efter et færdselsuheld fået et dårligt led i benet, som der er meget slidgigt i, så han har smerter hver dag.

Han har prøvet glucosamin fra apoteket og fiskeolie, begge dele helt uden effekt. Er der ikke nogen af jer, der har nogle gode råd til, hvad han kan gøre for at lindre smerterne?

Jeg synes det er så synd, at han har så ondt hver dag , så hvad som helst der kunne gavne er velkomment! Lægerne ordinerer ham bare noget smertestillende, men det gavner ikke meget uanset, og er absolut heller ikke sundt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Slidgigt
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 19:45

Varme, hvile og moderat bevægelse er vist vejen frem.

 

Et led med slidgigt skal holdes igang, men ikke overbelastes, så det er en god ide at få hjælp til hvilken træning der er godt til lige præcis hans problem feks hos en fys.

 

Smertestillende er en god løsning hvis der skal smertelindres her og nu, men dårlig på lang sigt, da det slider på kroppen og kan give kronisk hovedpine, mavesår osv.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

Vi har en ledig plads pr. 1. september

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 slidgigt
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 20:10

nu ved jeg ikke hvordan han er størrelsesmæssigt, men er han for stor er vægttab en enorm lettelse på leddene.

 

er der ikke noget at hente der har jeg haft stor nytte af Back on Tracks produkter til mine led, især nu hvor vi går den koldere tid i møde.

Smertestillende kan være et rent helvede at være på, jeg endte ud med voldsomme migræner og kraftige daglige hovedpiner efter et par års daglig brug at smertestillende (ibumitin 600mg var det jeg fik oftest)

Og så ellers at holde sig igang for at leddet ikke skal blive endnu mere stift.

 

mvh

Mie

 


Med de fire skønne arabermuler <3

 

1 års ox hingsteplag sælges, ses min profil for flere oplysninger :)

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg laver...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 06:56

...en blandning af ingefær, citron, honning og vand. Koger det og lader det trække til næste dag.

Det drikker min far som har svær slidgigt hver dag og han siger at det hjælper, jeg drikker det selv, men bare fordi at jeg godt kan lide smagen

 

Mvh

Britt


 

 

Savnet er stort:

 

 

Lady Lianna 1984-2004

Magic 1996-2006

Cherie 1986-2009

Freja 1991- 2010

Miss Kath xx 1992-2014

 

Wintec wide dressur 16.5 - 17" KØBES

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan varmt anbefale...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 10:14

 

Cortaflex (langtidseffekt)

 

www.slidgigt-info.dk/nyhedsbrev.htm

 

Guldproduktet

Billede

 

Bruger det til mig selv(ødelagt brusk i knæ) og har brugt det til hest, er meget tilfreds.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores oskrift (dagligt)
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 23:04

Hyben (soltørrede knuste hybenkerner), avokado, glucosamin, rødpeber, hvidløg, fiskeole, fennikel og Q10. Og meget vgtigt, daglig motion :-)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider