Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hest ikke med på Facebook dille
Forfatter: 
Dato:  15-09-2014 22:41
Indsat fra nyheden Hest ikke med på Facebook dille:

Et kreativt forsøg på at udføre 'the Ice Bucket' dille på en kreativ måde, endte med en tur i græsset, da en ung kvinde ville indrage sin hest i det kolde gys. Det var hesten ikke lige med på!

 

Sommer dille

De sociale medier, har sommeren igennem svirret med forskellige diller på de sociale medier, der reelt er indsamlingskampagner, til fordel for velgørende formål som f.eks. den frygtede muskelsvindssygdom ALS.

 

Folk nominerer hinanden, til at tage udfordringer op og udføre dem på forskellige kreative måder, hvorefter de optager optrinnene, uploader dem til de sociale medier, og herefter giver stafetten videre.

 

'Ice Bucket' udfordring

En af disse diller, er den såkaldte 'Ice Bucket' udfordring. Her handler det om at hælde isvand, gerne med isterninger i, ud over sig selv, men samtidig handler det om, at udføre det på en kreativ og 'cool' måde - kunne man fristes til at sige.

 

En tur i græsset

Men de er ikke alle stunts der ender lige graciøst. En ung kvinde fandt nemlig på, at udføre stuntet på hesteryg, hvilket endte med at hun måtte bide i græsset. Hesten var nemlig ikke med på ideen, satte af med et par bukkespring, hvorved den let påklædte kvinde, fik sig en fyvetur og endte på jorden.

 

Populært uheld

Det forlyder imidlertid at kvinden ikke kom noget til, men slap med skrækken. Til har hun vundet berømmelse. Hendes stunt cirkulerer nu rundt på de sociale medier, til stor morskab for andre.

Se klippet her

 

Andre med på ideen

Søger man på 'Ice bucket' challenge på You Tube, vil I se, at flere har haft samme skøre ide, som hovedpersonen i klippet, men kun denne demonstration endte med at den udfordrede måtte sidde af før tid.

 

Men man kunne fristes til at sige ' don't do this at home' - for det er jo ikke sikkert det ender lige så nådigt næste gang stundet udføres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Old news
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 09:58

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 
 old news...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 10:49

det må man sige!

 

 

tror jeg modtog videoen, på min facebookvæg for 2-3 uger siden??

 

 

hestenettet må til at oppe sig lidt i hvad de betegner som nyheder :)


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

9
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 12:09

Jeg har set den på min facebookvæg for omkring 1 mdr siden. Old news!


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Traaskkllll
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 13:15

Den har allerede været postet herinde af en bruger :)


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er godt
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 20:49

nok lang tid siden jeg så den....

 

Og jeg fatter stadig ikke, hvordan det er muligt for hende IKKE at få den tanke, at hesten vil reagere....

Det er mig simpethen uforståeligt.....


 

Zamangah

 

 

Wrap sælges; minibig-baller i god kvalitet. Sælges både stykvis og flere af gangen. Afhentes, 350 kr. stk.

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider