Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Råd om blødninger søges
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 15:31

Hej

jeg står i en situation og ved ærligt ikke hvad jeg skal gøre.

sagen er den at jeg har været på yasmin P-piller i 14 år uden nogle problemer, heller ej med blødninger. Jeg tager min pille fast hver morgen og har ikke misset en eneste i over et år.

Her for 18 dage siden begyndte min menstruation, dagen efter blistepakken var færdig. Men idag er jeg bløder jeg stadig. Ikke voldsomt, men med friskt blod. Var til lægen for nogle dage siden og blevet tjekket for graviditet og underlivsbetændelse. Jeg har fast partner så der er ingen sygdomme (fik dog alligevel taget en test). Jeg er henvist til speciallæge om to uger men smerterne bliver større og større. Har knap sovet i nat og kan mærke at der er noget galt, foruden at jeg selvfølgelig er helt udkørt. Hvad gør man i en situation som denne? To uger er alt for lang tid at vente når jeg har ondt. P-pillerne tager jeg fortsat.


Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ring til lægen...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 16:05

... og bed om at få fremskyndet din tid.

Det KAN oftest lade sig gøre, og bør være muligt hvis du har voldsomme smerter.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 bare ....
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 23:36


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2014 10:54

jeg ville også prøve at få fremskyndet din tid, der er jo ikke til at holde ud når du har smerter, jeg kender det. smerter er ikke til at holde ud.

 

har selv mange smerter når jeg har min menstration, har så ikke haft den i to år da jeg har fået p-sprøjte, og den gjorte så jeg ikke fik min menstration, men det er den holdt op med nu, og jeg har virkelig mange smerter, det er sådan at hvis jeg tager to pernodil så ligger jeg stadigvæk og ryster af smerter, men har nu fået lov til af lægen til at tage to pernodil og to ipren, det hjælper meget og det er kun tre dage jeg skal tage dem i, så det er han ikke så nervøs for men de gør jeg kan fungere nogenlunde, jeg er ikke smertefri men jeg kan fungere.

 

men grunden til jeg skrev det er jeg forstår at smerter der nede kan være slemme, det er der ikke mange der gør.

 


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læge...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 20:41

Jeg ville bestemt insistere på at få en tid til undersøgelse hos mig læge omgående...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha :(
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 16:41

Tak for jeres råd allesammen.

Røg ind til lægevagten om natten grundet smerter og fik at vise at min livmoder var hård og at det sandsynligvis var en infektion. Alle test var dog negative og jeg fik en antibiotika-kur der dækkede for alt. Nu en uge efter og med en pakke piller der næsten er færdige så bløder jeg stadig og er på smertestillende i døgndrift for at kunne fungere. Ak, hvor er det bare trælst det her :( har blødt i 25 dage nu og der er uden tvivl noget helt galt


Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blødninger
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 10:23

Puh, det lyder rigtig ubehageligt. Kan du ikke prøve at ringe til den speciallæge du har tid hos og høre om de ikke på en eller anden måde kan give dig en tid lidt før? Der er jo, så vidt jeg kan regne ud, en uge mere at vente, før du kan blive undersøgt.

Det lyder som om at der er noget galt, og hvis antibiotikakuren ikke har hjulpet overhovedet, så skal du undersøges grundigt med det samme.

 

Håber du/de finder ud af, hvad der er galt!

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan det være
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 12:52

endometriose?

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider