Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Råd om blødninger søges
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 15:31

Hej

jeg står i en situation og ved ærligt ikke hvad jeg skal gøre.

sagen er den at jeg har været på yasmin P-piller i 14 år uden nogle problemer, heller ej med blødninger. Jeg tager min pille fast hver morgen og har ikke misset en eneste i over et år.

Her for 18 dage siden begyndte min menstruation, dagen efter blistepakken var færdig. Men idag er jeg bløder jeg stadig. Ikke voldsomt, men med friskt blod. Var til lægen for nogle dage siden og blevet tjekket for graviditet og underlivsbetændelse. Jeg har fast partner så der er ingen sygdomme (fik dog alligevel taget en test). Jeg er henvist til speciallæge om to uger men smerterne bliver større og større. Har knap sovet i nat og kan mærke at der er noget galt, foruden at jeg selvfølgelig er helt udkørt. Hvad gør man i en situation som denne? To uger er alt for lang tid at vente når jeg har ondt. P-pillerne tager jeg fortsat.


Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ring til lægen...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 16:05

... og bed om at få fremskyndet din tid.

Det KAN oftest lade sig gøre, og bør være muligt hvis du har voldsomme smerter.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 bare ....
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 23:36


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2014 10:54

jeg ville også prøve at få fremskyndet din tid, der er jo ikke til at holde ud når du har smerter, jeg kender det. smerter er ikke til at holde ud.