Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Polo til Store Hestedag
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 11:01

Hej Alle.

 

Nu nærmer vi os (snart) weekenden for store hestedag, som løber af stablen den 6. og 7. september og i år kommer der et helt nyt indslag, nemlig polo!

 

Det er Danish Polo Association der kommer og laver en opvisningskamp og derudover er der også mulighed for selv at prøve kræfter med spillet!

 

Jeg har selv redet i 14 år og har i år kastet mig ud i polo, og kan kun sige at det er vanvittigt sjovt og jeg vil klart anbefale ALLE at prøve det!

 

Allerede nu kan man skrive en e-mail til info@danishpoloassociation.com hvori man skriver at man gerne vil have en introtime enten lørdag eller søndag på dyrskuepladsen.

 

Man bliver introduceret til spillet og lærer først slagene fra jorden med en kort mallet (kølle) hvorefter man kommer op på en træhest og forsøger sig herfra med den lange mallet. Til sidst kommer man op på en af deres fantastiske poloheste og spiller en mini chukka (kamp).

 

Denne weekend er der tilbud og en introtime koster nu kun 500 kroner!

 

POLO PÅ DYRSKUEPLADSEN LØRDAG:

11:30 i lille ring (Hvad er polo?)

14:45 i ring 1 (Polo kamp)

 

POLO PÅ DYRSKUEPLADSEN SØNDAG:

11:30 i lille ring (Hvad er polo?)

14:15 i ring 1 (Polo kamp)

 

I kan læse mere om DPA her: www.danishpoloassociation.com

 

Håber at I alle får en fantastisk weekend i Roskilde :)

 


&& Whatever &&


4
0
Svar på denne tråd
 
 Polo Introtimer
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 11:08

Der vil være introtimer fra 8-13 begge dage lige ved hovedindgangen :)


&& Whatever &&


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 12:23

Nu har jeg helt lyst til at tage til St. Hestedag, har altid ønsket at se en polo-kamp. Fedt det er kommet til Danmark

2
0
Svar på denne tråd
 
 Skal prøves
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 16:50

 

Jeg kan klart anbefale det! Og også at prøve selv! Man behøver ikke engang at have redet før for at prøve og det er virkelig sjovt! I kan også møde dem i hal 8 hvor DPA har en stand :)


&& Whatever &&


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 17:50

Jeg HADER polo.

 

Mange aar i England efterlader ikke den mindste tvivl i mit sind om, hvorvidt polo udelukkende handler om mode, penge og menneskers trang til at goere reklame for deres mode-rigtighed og penge.

 

Hestene er en eftertanke.

 

Hestevelfaerd bliver ikke skaenket en tanke.

 

Det er ikke et fremskridt, Danmark.


luxmondyfineart.daportfolio.com/

 

 

Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(nogenlunde efter Cato)

 

6
2
Svar på denne tråd
 
 Hestene
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 19:04

Nu hjælper jeg selv med at tage mig af hestene og jeg ved at de bliver passet helt fantastisk! Det kan godt være det er anderledes i England men synes ikke du kan generalisere på den måde når du slet ikke har set hestene her i Danmark!

 


&& Whatever &&


2
1
Svar på denne tråd
 
 Polo...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 15:12

I en periode passede jeg heste for en polo-stald her i England, og det var ganske grufuldt.

 

Resultat: jeg udviklede en form for monomanisk vaemmelse overfor enhver form for hesten-som-forlystelses-redskab. Polo var det ultimative, naar det kom til at reducere hesten til noget, man hev ud af skuffen 'brug og smid vaek'.

 

Saa fra en i England der ved hvordan Polo-legen gaar for sig, naar tingene bliver serioese, kan jeg kun hilse sige: "be careful what you wish for".

 

(Undskylder min komma-placering )


luxmondyfineart.daportfolio.com/

 

 

Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(nogenlunde efter Cato)

 

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider