Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hoteller i London?
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 13:34

Hej alle herinde,

 

Er der mon nogle af Jer, der kan anbefale billige hoteller i London?

 

Det er en jungle på momondo, og jeg synes faktisk, at det er lidt halvdyrt.

 

Og hvis I har input til, hvad man skal se, må i meget gerne byde ind

 

Er det kineserområdet i London, der hedder Soho?

Mvh Anna


Skærgården Connemara

Seriøst opdræt af særdeles velgående, funktionelle og smukke ponyer
Lejlighedsvis salg af veluddannede og ridelige ponyer

 

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var i London
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 13:51

I november måned - FEEED ferie!

 

Vi boede på Pacific Hotel i Paddington.

da.hotels.com/hotel/ details.html?hotelId=2..._HotelName

 

Værelserne er små, men der er rent og pænt og de ansatte er søde.

paddinton er også en super hyggelig lille by og det er nemt at tage Subwayen til der hvor du nu vil hen (det tager ca 10 min. til Oxford street) Der er morgenmad med i prisen, som er english breakfast - toast, marmelade, spejlæg og baked beans (som vi dog valgte fra) juice, the og kaffe.

 

Vi var afsted i 4 dage, og gav 1900 for fly og hotel incl morgenmad.

 

Jeg har kun været i London denne ene gang, så det er det eneste Hotel jeg lige kan anbefale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 London
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 14:41

Hej

 

Hoteller i London er bare dyre

 

Hvis du kommer lidt ud i yderområderne så kan det nok gøres billigere end i City

Det er jo nemt og hurtigt at komme rundt med tuben

 

Man kan også overveje hostels - de har også familieværelser.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 14:56

Jeg er altid lidt mistænkelig når det kommer til billige hoteller.

Derfor forsøger jeg altid at vælge kæder, for så ved man da nogenlunde hvad man får, så man ikke havner et helt usselt sted.

 

Her tænker jeg fx Holiday Inn og lignende. Ved ikke om der ligger sådan et specifikt i London.

 

Et andet tip er at slå dem op på diverse hjemmesider, hvor brugerne skriver anmeldelser af hotellet. Så kan man få et praj om om det er helt forfærdeligt eller helt ok :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 15:15

Prøv Airbnb - det er private udlejere. Har ikke selv brugt det i London, da jeg bor her, men i Amsterdam og Malaga.

 

Det kinesiske område hedder China Town, det ligger lige op af Soho.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 15:17

..Soho er forresten mindst ligeså farverig som China Town. Der er udover sexshops og bøssebarer rigtig mange lækre butikker og restauranter. :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Paddington området
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 17:01

Synes jeg er det område man får de bedste hoteller med bedst placering til prisen.

Værelserne er små på de fleste steder.

Har boet på et radison i London og selv på et business værelse var det småt.

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 19:05

boet på hoteller i London, som jeg vil anbefale - kun hos venner og så på nogle B&Bs, som ikke var værd at besøge igen. De billige steder i London er ofte gamle og slidte.

 

Til gengæld vil jeg gerne anbefale hotelkæderne Ibis eller Ibis Budget (tidligere Etap) generelt, hvis man bare vil have noget helt enkelt, rent og ikke-nusset (de er så ikke hyggelige eller charmerende, men fuldt funktionelle). Ibis & Ibis Budget har jeg boet på mange gange i både Frankrig, Tyskland og England, og man får lige præcis det, de reklamerer med


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 19:40

Jeg kan desværre ikke anbefale dig et, men hold dig til gengæld langt væk fra Kensington Court Hotel Notting Hill!!! Det ligger i Notting Hill/Paddington området og popper hurtigt op på hotel.com.

 

Der var "special offer", 3 dage sat ned fra normalprisen på ca. 5000,- til det halve. Det var et forfærdeligt hotel, på alle måder. Billederne fra hotels.com var meget langt fra virkeligheden.


Mvh Mie

-Med supermulen Surprise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillader mig lige
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 08:38

at hoppe på tråden her." Iben Sillemusen ", bestilte du både hotel og fly hos Hotel.com ,jeg har nemlig kikket på samme hotel, vi skal afsted til okt eller nov. Jeg tror måske du har anbefalet hotellet tidligere i en anden tråd. Det er lige sådan noget vi går efter, vi skal bare have et sed og sove, og ellers bare ud i byen.

Jeg tænker det er Ryanair I fløj med, noget særligt vi lige skal være obs. på her ?


Livet er aldrig for sent til en hestepige.....



<3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3


Hvad skal man med en Guldmedaljehoppe, når man kan eje en Perle.....(0:



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoteller
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 10:30

Tusind tak for svar, alle sammen!!

Det er bare så dejligt med gode inputs - og chinatown og soho er noteret bag øret til steder, som vi skal besøge

 

Vi har nu anmodet om at booke et privat værelse på airbnb, hos mennesker der ser utroligt søde ud - og hvor er det et billigt alternativ til snuskede hoteller.

 

Vi har aldrig prøvet airbnb før, så vi er temmelig spændte på den nye oplevelse

 

Mvh Anna


Skærgården Connemara

Seriøst opdræt af særdeles velgående, funktionelle og smukke ponyer
Lejlighedsvis salg af veluddannede og ridelige ponyer

 

www.skaergaarden.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vi bestilte
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 10:37

Sputnik: Vi bestilte Fly og hotel hver for sig...

Ja vi fløj med ryanair - kl. 7:30 fra billund og var så i Stansted 8.05 (engelsk tid)

Vi bestilte hotel fra hotels.com og flybillet fra www.bookryanair.com

 

Det eneste I lige skal være obs på med Ryanair er at man skal betale ekstra for kuffert. Man må have en "gratis" håndbagage med på 10 kg og kufferten må have følgende mål Max 55cm x 40cm x 20cm.

 

Dette er de MEGET strikse med!

 

Jeg valgte at betale de ekstra 160 kr pr vej og så tage en stor kuffert med (mener det var 20 - 25 kg)

 

Paddington kan jeg som sagt kun varmt anbefale, synes virkelig det lå super centralt og vi havde nemt til alle de steder vi skulle ud og se. Hotellet er som sagt meget lille, men pænt og rent, badeværelse og bad på alle værelser. Vi havde sagt at vi ville bo billigt, men selvfølgelig med en ordentlig standard.

Der lå flere hoteller på samme gade.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 10:39

Inden du booker, så tænk på at hotels.com og momondo m.v. tjener en pæn procentdel på at reklamere for hotellerne. Så gå ind på hotellets egen hjemmeside og book direkte, så kan du spare lidt der.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 12:14

For hjælpen Iben, vi regner også med at booke på flg. Måde, og det er altså rart at drage nytte af andres erfaringer. Tak for det, tror vi får booket her i weekenden. Og rigtig go tur til trådstarter. :0)


Livet er aldrig for sent til en hestepige.....



<3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3


Hvad skal man med en Guldmedaljehoppe, når man kan eje en Perle.....(0:



1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider