Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 tatovering hvor på armen ?
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 17:43

Jeg skal have lavet en tatovering ,for at mindes/og aldrig glemme hvor skøn en hund jeg har haft.Men nu er det så jeg er i tvivl om,om hvor den skal sidde.

Havde egentlig tænkt mig den skulle være på skrå ca 5-7 cm fra håndleddet på oversiden af armen.Men nu er der en der har sagt at kvinder ikke får lavet tatoveringer der,så nu spørger jeg lige herinde,for i ved jo alt .

Det er navnet Shiwa og så en lille blomst (for glem mig ej)

Hvad siger i ?

 

Dorte - der stadig savner




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 18:59

Din krop = din beslutning. Tænk på det er noget der er vigtigt for dig, ikke din kollega, ven, kæreste, you name it. Det er kun DIN beslutning!

 

Jeg har selv lige fået lavet min kats portræt på overarmen. Jeg ville have den et sted hvor jeg selv kunne se ham, og så var det det eneste sted der var plads ;) Jeg er tusset fra top til tå, og er bedøvende ligeglad med hvad folk mener placering og motiver. Der er kun en der bestemmer det.

 

Få lavet den lige der hvor det gør DIG glad og vær fuldstændig ligeglad med andres mening og holdning.


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

4
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 19:10

Jeg giver Hendeselv 110% ret i "Din krop = din beslutning. Tænk på det er noget der er vigtigt for dig, ikke din kollega, ven, kæreste, you name it. Det er kun DIN beslutning!"

 

Jeg har lige fået lavet een tattoo på indersiden af underarmen. Og har en anden på den anden underarm.

 

Grunden til min beslutning om hvor de er, er at jeg er ret behåret på armene, og syntes det ville se dumt ud med pels voksende ud midt i min tattoo.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 Hej hej.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 19:59

Der er masser af kvinder der får lavet tatoveringer der. Jeg synes personligt det er et rigtig flot sted. Så hvis det er der du vil have så kan du sagtens det :)

Jeg har selv på højre overarm og vil gerne have fyldt hele venstre arm :)


- xoxo

- Nanna -


You have not lived,
until you find something worth dieing for!


Søger en sød part! :)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Altså.....
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 15:19

Jeg har en tattovering, lige over venstre håndled.
Der er ingen regler for at kvinder ikke må have tattoveringe der.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 11:53

Har da helt glemt at takke jer der gav jeres mening her.Jeg har fået mit minde om Shiwa,og er mega glad for den :-)

 

Dorte.




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider