Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 PS4 vs Xbox One
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 21:49

Min søn går med tankerne om at investere i en spillekonsol. Han er dog i tvivl om hvilken han skal vælge. Hvad er Jeres erfaringer med f.eks PS4 og Xbox. Hvorfor den ene fremfor den anden type? Kom med Jeres erfaringer?

 

Har også hørt at det koster penge at spille online på PS4 og Xbox One, hvilket det ikke gjorde på de ældre spillekonsoller, er det rigtigt?

 

Undskyld mine nok mærkelige spørgsmål, men er helt uvidende om spillekonsoller


Hilsen B

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:06

Den bedste spille-platform vil alle dage være en god computer.

Du får meget mere saft og kraft for pengene, bedre ydelse, bedre grafik, langt billigere spil osv.

 

Men hvis det kun må være XboX eller PS, så er jeg på PlayStation :) jeg synes den fungerer bedre, men det er meget hip som hap hvad man er til. Det bedste han kan gøre er at prøve begge og se hvad han er til.

 

Så vidt jeg ved koster det ikke penge at gå på nettet? Den går jo bare på dit eget wifi


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 qwerty
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:31

Grunden til at han nævnte PS4 og Xbox er bare fordi det lige er dem han kender en lille smule til. Han har en PC han kan spille på, men den har efterhånden svært ved at trække de nye spil. Derfor gik han og puslede lidt med tanken om at invester i en spillekonsol.

 

Hvis han holder sig til at spille på computeren er det så ikke noget der kræver en vanvittig investering i en god spillecomputere? Altså mange tusinde kroner?


Hilsen B

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 10:20

Jo, det er en investering. Hvis du gerne vil kunne trække de nyeste spil og have god grafik, så skal du op omkring de 10 tusind.

 

Jeg har selv lige købt ny computer. Jeg gav 7500 kr, den stod normalt til 9.000 men jeg fik et godt tilbud.

 

Så det koster kassen, og selvom man sparer penge i det lange løb (spil er meget, meget billigere og en computer kan du bruge i meget længere tid), så er det stadig mange penge at ligge på én gang!

 

Min lillebror har en PS4 og den er han glad for. Det er hvad man foretrækker jo :) jeg tror nok han skal blive glad for både Xbox og PS4


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider