Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lige på kanten
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 13:21

En fuld gæst sidder og sover ved bardisken da bartenderen skal til at lukke. Han vækker manden, som hopper ned fra stolen og falder så lang han er. Jeg er godt nok blevet fuld, tænker han, og kravler hen til døren. Her rejser han sig og falder ud og ned af trappen.
Hold da fast, hvor er jeg blevet fuld, tænker han, og kravler hjem til sin fordør, hvor han rejser sig igen, og igen falder han ind i entreen.
Han kravler ind i sin seng og falder i søvn, og vågner først næste morgen, ved at konen står og skælder ham ud:
"Har du nu igen været på kroen hele natten og drikke dig fuld?" Siger hun.
"Nej nej, det har jeg ihvertfald ikke" svarer manden.
"Nå! De har ellers lige ringet henne fra kroen, for at sige, at du har glemt din kørestol!"


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 En til ;)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 13:22

En kendt maler fik som opgave, at male general Custers nederlag ved Little Big Horn, og som en slags inspiration fik han Custers adjudant's dagbog fra slaget.
Da dagen for afsløringen af maleriet oprandt, var alle spændte og det store maleri blev afsløret, og forestillede:
En ko med glorie og en masse indianere i forskellige samlejestillinger rundt omkring i bevoksningen!
Der gik et sus gennem tilskuerne og forargelsen var stor.
Maleren blev straks afkrævet en forklaring:
"Jamen, der stod i dagbogen, at General Custers sidste ord var: Holy Cow, there's a lot of @!#$ Indians in the Bushes."


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

6
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider