Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Forhøjet stofskifte
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 20:21

Er der nogle herinde, som har eller har haft for højt stofskifte (altså diagnosticeret af læge)? Hvad var Jeres symtomer?

 

Jeg har fået taget blodprøve pga mistanke om forhøjet stofskifte. Mine synptomer hjertebanken (ikke konstant, men flere gange om dagen), indre uro, øget svedtendens, træthed, manglende koncentration, kvalme og løs "mave".. Min vægt er dog rimelig stabil, har heller i forstørret skjoldbruskkirtel.

Er lidt spændt på hvad de finder ud af, at der er galt.

 

- C

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vent på svaret
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 16:41

Altså nu findes der flere forskellige typer stofskiftesygdomme, også forskellige der giver forhøjet stofskifte.

 

Jeg har Graves. Sygdommen har dog været i hvile i 3 år nu, og jeg får intet medicin. Mine symptomer var vægttab og hjertebanken.

 

Men inden du begynder at google alt muligt, så vent lige på blodprøvesvaret Der er jo meget andet, der kan give lignende symptomer. Men skulle du have en stofskiftesygdom, så er det i hvert fald ikke noget at være nervøs over. De fleste lever helt upåvirket, når først de får den rette behandling.


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider