Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 afskaldede hud i ansigtet
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 19:30

jeg har i den seneste tid døjet med afskalede hud i ansigtet, kan det være tør hud eller noget eksem, Der er nogle små flager i huden , man kan pille af, det svier også lidt. Hvilken creme kan være god og bruge, eller skal jeg til en hudlæge

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 19:41

Du har nok selv tænkt på det, men med denne uges mega solrige vejr kan jeg ikke lade være med at tænke på at du måske har været solskoldet. Og at det er derfor at du skaller.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kokos og aloe vera
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:19

Først skal skallerne exfolieres af med den mildeste skrub du kan finde, eller blande mandelmel (skrubbende) med lidt honning (lindrende 0g antiseptisk)og kokosolie (genoprettende, fedtende). Derefter kan du lade huden suge alt det aloeverasaft (helende, helst lige fra planten eller ren gel fra Matas) eller springe det over og gå direkte til kokosolie, som er det mest vidunderlige skønhedsprodukt jeg nogen sinde har prøvet på hud og hår. Søt håret op, smør rigeligt på, lad huden suge 5 min. og tør derefter overskydende af med blød serviet eller vatrondel.

 

Jeg tænker nu også en eller anden form for solskade, men kuren er den samme, så mange dage efter. Er det lige efter en skoldning, må du kun bruge ren aloe vera snask og ingen fedtstoffer.


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor i ansigtet?
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:51

Hvis det er kinder og måske hage og pande, så kan det være rosacea. Det skal du til en hudlæge med.


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 afskalede hud i ansigtet
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 10:19

det kan nemt være rosacea, for det er nemlig på kinderne og hagen. skal man have en henvisning fra lægen til en hudlæge

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider