Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til side pub-'in' reklame.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 10:31

Billede

 

Er der nogen som ved hvordan man eliminere denne skiderik?


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 du bruger add block kan jeg se
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 11:04

så det er noget du har fået hentet ned. Det er ikke noget der kommer med hn, det er i hvert tilfælde mit gæt.

 

Du må ind og kigge i programmer og se om du kan finde noget som ikke burde være der.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ikke ekspert.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 11:07

Den kommer næsten uanset hvilke side vi er på, på nettet. . Manden (som har it-ekspertisen her. ) har kikket og klikket, i en uendelighed, uden at kunne blokere den. Han foreslog selv at spørge 'de der dygtige HN'der!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Noget I har downloadet
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 11:16

Det er helt sikkert noget I har fået hentet ned på et tidspunkt. Har i prøvet andre browsere? Kommer den også der?

 

Det kan være et add-on til den browser i bruger.

 

Man kan måske højreklikke på den og finde nogle proporties og derigennem et navn på dimsen. Så kan den afinstalleres gennem control panel -> programs -> programs and features

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Øv bøv..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 11:02

Hvis der kun kommer en eller "få" så er der nogle "knapper" i bunden. Dér kan man vælge at eleminere den i en time, en dag, en uge osv. men selvom vi få banditten vinget HELT af så kommer den næste gang vi åbner en anden side på nettet.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 15:16

Jeg synes det ligner noget spyware, som kan være vanskelig at komme af med igen.

Har I prøvet at Google navnet på dimsen? Jeg kan ikke se på billeder hvad der står.

Ellers må I prøve forskellige metoder til fjernelse af spyware. Google igen :-)

held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 15:20

Ligner det program jeg en gang også havde fået på min computer. Prøv at søg på trådene og se om du kan finde min tråd jeg også lavede her på HN med samme problem?

 

Jeg fik hjælp og det hjalp.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 problem
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 16:16

Dem har jeg også haft. De er super belastende og kan være at slippe for. Det ligger i din browser og du skal ind under indstillinger. På firefox ligger den oppe i højre hjørne, under krydset, som lukker siden. Kan ane den på dit billede. Er tre vandrette sorte streger. Inde i den menu skal du fjerne programmet under "tilføjelser". Her gemmer synderen sig enten under "plugins" eller "tilføjelser". HVis du i pop-upen kan se hvad programmet hedder er det nemmere at fjerne. Ellers må du undersøge hvad det forskellige er. Det er vejen frem til at få dem væk. Håber det lykkedes for dig :-)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider