Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 har i prøve clairvoyance til jeres heste
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 23:08
Kunne godt tænke mig, at hører jeres erfaringer. Virkede det sandt. Var i skuffet. Hvad betalte i fik i nogle brugbare ting. Jeg har selv brugt et ægtepar. I en stald jeg stod. Var meget overrasket. Især fordi. Min ellers tændte nervøse hest. Var helt rolig bagefter og skaftede for første gang ud. I det år jeg havde haft ham. Men fik mange ting af vide. Ville rigtig gerne til min nye hest. Men gider ikke. Snydere el inkompetente mennesker.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 10:00

brugt det flere gange over de sidste ca. 18 år +/-

 

Resultaterne har været mange og overvejende gode. (Det er forskellige personer jeg har brugt.) Flere gange har jeg oplevet at en hest har reddet livet efter kontakt med en bl.a. Tove Nielsen, Naturgaarden er sindsyg dygtig! Har altid haft dyrlæge indeover også, men når dyrlægen giver op, så har jeg flere x oplevet en healer / clairvoyant har kunne gøre mere. Min hest, mine penge og min beslutning. Omvendt så betaler jeg og mange andre gerne for dyrlægen, som ikke altid kan behandle / stille en diagnose.....!

 

Jeg har brugt forskellige men nogle er dygtigere end andre og der er forskel på hvad og hvordan "det" formidles.

 

En uhyre imponerede oplevelse var da jeg desværre glemte at lukke hegnet en vintereftermiddag efter at have taget nogle heste på stald (vi har store heste som ikke gider at stå ude i sne og kulde og vi har små 'loddene' som ikke gider på stald når det endelig bliver koldt med sne. ). Da jeg kom hjem og så at resten af flokken var væk, 5 stk så kontaktede jeg en "tale med dyr" person (mens jeg kørte rundt i nabolaget og ledte). Personen fortalte mig PRÆCIS hvor flokken stod. Det var snestorm og en lokal jæger hjalp mig med at lede, men han havde været dér hvor jeg ville ud (der hvor jeg fik oplyst at de stod) og så han kunne ikke se nogen grund til at køre derud igen! Han forbarmede sig dog over mig og kørte mig derud og viste sporene fra han havde været der før og pludselig stod flokken i en lyskegle fra bilen (det var bælg ragende mørkt), men de var altså nøjagtig hvor jeg havde fået oplyst (fik fortalt hvordan landskabet så ud der, træer, grøfter, grusvej osv.).

 

Så ja jeg har brugt det men kun fordi jeg har stået med en "håbløs" opgave, aldrig for sjov! Ville aldrig tøve med at bruge det igen, hvis det syntes at være det mest fornuftige at gøre, men jeg vil give dem ret som syntes at det er en skør verden. Det er ikke alt man forstår / skal forstå!


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider