Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hot hot
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 19:26

En sød veninde linkede til en side med sovetips her i varmen: Udover kolde bade, så skal man tage det man sover i og smide et par timer i køleskab eller fryser.
Men uanset hvor meget jeg skubber og puffer og hiver og slider så kan jeg ikke få sengen ned i fryseren


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Min mand
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 19:30

Mine mand nægter også at se det rimelige i at skulle tilbringe et par timer i fryseren.

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

14
0
Svar på denne tråd
 
 Hæ hæ - Tina
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 20:07

mærkelig mand du har der

 

Her er det hele lejligheden der skal i fryseren nu hvor indendørs temperaturen står på 31,8 grader, men lad os nu nyde det - før vi får set os om skal vi strides med stiv kuling og sne fygning.


 

 

Mvh Janni

4
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 20:59

min mand kan heller ikke på nogen måde se det gode i at seng, dyner pude og ham selv kommer en tur i fryseren... har forslået det og han kigger bare på mig somom jeg er sindsyg (hvilket muligvis ikke er helt forkert, men det vidste han altså godt i forvejen) og ryster på hovedet

 

Muligvis har det også noget at gøre med han afskyer kulde og fungere bedst på 25 + (altså lige deromkring hvor jeg tror jeg dør af varme og savner en bunke sne jeg kan rulle mig i)


Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 21:05

Tina: Det er bare typisk mænd. Så egoistiske. Det kunen han da godt gøre for din skyld??

 

Carina: Kan I ikke gå på kompromis?? Mand, seng og sengetøj i fryseren. Når du så er faldet i søvn, så må han gerne tilbringe resten af natten i ovnen??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 21:08

synes også kun det ville være fair... nu sørger jeg for at være som en radiator om vinteren når han fryser...

Men nej nej nej han ofre sig overhovedet ikke for forholdet :-P


Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

2
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 22:21

fremlagde lige forslaget igen, og må nok indrømme han alligevel vandt lidt point... svaret var nemlig

"Brrrrr Mikkel kan ikke lide kulde.... Mikkel kan lide varme og sin hotte hotte kæreste"


Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

11
0
Svar på denne tråd
 
 hedebølge
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 10:09

her er der heller ikke plads til hverken seng eller mand i fryseren.

 

Vi har klinkegulv (uden gulvvarme) og kan da anbefale at sove på gulvet i køkkenet med køleskabsdøren åben. Så er det lige tilpas. Om vinteren tænder vi for gulvvarmen og sover foran den buldrende brændeovnen og holder hinanden varme..


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider