Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pakke fra Kina
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 12:55

I sidste uge faldt jeg over en side med masser af bling bling til ingen penge.

18 par øreringe

1 ur

9 ringe

1 halskæde

1 armbånd

For 233 kr inkl porto

 

Min bedsteste bedste ven mente så at der ville komme en regning oven i for told og skat og moms

 

Men i dag modtog jeg pakken uden anmærkninger. Kan jeg risikere en regning senere??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville ikke bekymre mig
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 13:01

Jeg bestiller ofte både tøj og smykker over ebay, og jeg har aldrig nogensinde betalt told eller skat for nogen varer, og jeg har efterhånden nok modtaget 40 pakker, alle sammen fra Kina.


Mor til den fantastiske prinsesse Isabella

Født 9. Maj 2011

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 13:12

Ja du kan risikere der kommer en efter regning der går ca 14 dage.
Men det er ikke sikkert, jeg fik en pakke leveret af ups, der komder et girokort på godt 150 kr, og pakken kostede ikke mere end 250 kr.

jeg har så også modtaget pakker, med posten hvor der ikke er kommet en efteregning...

1
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 13:21

du får kun en regning hvis at de har haft mistanke om at der var for mere end 80 kr og derfor har tjekket den. jeg har fået mange pakker fra kina men jeg har altid været en kylling og købt for under 80 kr, så der har jo aldrig været nogle problemer, en bekendt af mig købte to tylskørter til sin pige, som kostede lidt over 100 kr og den blev snubbet og det var lige 160 kr i eksp gebyr og så told oven i mener jeg- altså ikke en god forretning for hende.


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr.

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 14:25

Det er altid en chance, men netop fra Kina og USA er man meget obs! Det komemr også an på hvordan toldinfo er udfyldt og havd det deklereres som (gave, vareprøve, osv.)

 

Toldpakker bør sendes direkte til posthuset, hvor du så skal betale tolden for at få den udleveret, og ja der er begyrer med så det kan blive dyrere end pakken næsten er.

 

Men nogen gange slipper den igennem!


Venligst Maluna


***


 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider