Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Film hjælp.
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 23:26

En film der handler ca om dette:

 

Et bankrøveri af en art, kan ikke huske om det er en bank de faktisk røver. Men en "gruppe" får overtaget en hel bank og udenfor kan man følge politi-betjenten prøve at snakke med banden inde i huset om hvad de ønsker.

 

Jeg kan huske at det slutter med at ham bagmanden der gemmer sig inde i banken da de tror at det er ovre og de slipper væk. Der er også noget med en diamant ring. Politi-betjenten vil gerne give sin kone en diamant ring (frieri tror jeg nok) men har ikke råd til det. Så han får en foræret i lommen af bagmanden da han forlader banken (uden de ved det er ham) og finder så den store diamant i jakkelommen da han kommer hjem.

 

Er ikke så god til at forklare da det er brud stykker jeg husker. Siger det jer noget?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 23:48

Doooh. Når lige at poste indlægget og så finder jeg svaret.

 

Filmen hedder Inside Man.

 

Den kan anbefales hvis nogen keder sig ;) Den er med Denzel Washington, ret god film som jeg husker den.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 film..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 12:10

Sådan er det altid ;-)

 

Hvis du godt kan lide sådanne film, kan jeg anbefale "The Town" www.imdb.com/title/tt0840361/ ?ref_=nm_knf_t3 den er lidt i samme genre.. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 13:06

Tak :D

 

Men den har jeg allerede ;)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider