Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Parter i Jylland
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 17:25

Nu er jeg atter engang blevet brandt af, af en person der skulle ride min hest . Og det gør at jeg begynder at undre mig lidt over hvad der forventes af en parthest i Jylland?

Jeg har tidligere boede 4 år i København og her var der ingen problemmer i at finde en part til min hest, tvært imod

Lige for at opsummere. Hesten jeg søger part til er en frisk ældre hoppe på 17 år, med masser af energi. Hun går øvelser til La4 og er påbegyndt indlæring i traverser og changement. Hun er dog en dame der kræver noget af sin rytter, forstået på den måde at man skal ride 100% for alle hjælper, da hun kan blive sippet hvis hun føler rytteren lader hende i stikken. Hun er sød på tur,kigger dog lidt hvis man rider alene.I bund og grund en rar ældre dame. Jeg har så via netværk forsøgt at finde en rytter til at ride hende, mens jeg arbejder i udlandet for en periode. Model jeg tilbød var frihed under ansvar, ride og pas hesten som din egen, start stævner hvis man ønsker, ud i byen og selvfølgelig mulighed for at forsætte sammenarbejdet når jeg kommer hjem igen. Eneste udgifter vil være undervisning og stævnestarter og eneste krav, hesten bliver hvor den står opstaldet nu. Men ak ve ingen lader til at ønske at ride den heste jeg selv synes er så dejlig (det skal lige siges at jeg nu forsøger at finde en via annonce på nettet). Men hvad har i andre ænder haft af erfaring med at finde parter i Jylland? Er det måske kombien af hendes alder og det hun kræver en rytter med god grundridning der gør at ingen har interesse?

0
0
Svar på denne tråd
 
 København
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 19:22

Du flytter da bare til KBH igen, så skal jeg gerne ride din hest!


Mvh. Natasha

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 20:45

Måske er det udbud og efterspørgsel?

Her i Jylland er der flere heste at vælge imellem, og finder man noget bedre, springer man på.

I KBH er der givetvis en del flere om få heste, så der holder man nok lidt bedre fast i det man har.

Område og sted har nok osse noget at sige - på landet virker det til at være lidt svært med parter.

Det er mit bud.

 


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider