Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp :-)
Forfatter: 
Dato:  17-07-2014 16:47

Hjælpe!!! kan ikke huske hvad den hedder.

 

Min datters shetter er blevet en bandit og bare tar hovedet ned for og græsse på tur, og hun kan ikke hive hovedet op igen.

 

Kan huske jeg for mange år siden havde købt til min gamle bølle hest en rem som blev sat i sadlen og lå langs manen op og blev sat fast i nakkeremmen på trensen. Det var en rem som os hjalp på heste som bukkede at de ikke kunne tag hovedet ned.

 

Kender i den og hvor kan den købes i shetter str :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  17-07-2014 17:08

Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-07-2014 17:15

Hvad med en mundkurv i stedet for?

 

I den stald jeg står i bor en lille Pony der har en hjemmelavet mundkurvsordning på trensen så kan overhovedet ikke kan spise, det har han lært og prøver ikke længere, og dermed bliver ingen børn hevet ud af sadlen!

 

Den er lavet af nogle bedre remme af en art. Ejeren er på ferie nu, men ellers han hun fine billeder af det.


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede af mundkurv
Forfatter: 
Dato:  17-07-2014 17:37

er i denne tråd

 

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1124521/1124508/

 

den ser rigtigt smart ud - og er en god ide til sådan en lille bølle der vil græsse.

 

Græstøjlen vil jeg være lidt bekymret over, hvis den skal sættes fast i sadlen - for en hest der f.eks. snubler, skal have halsen fri til at balancere, ikke have den spændt fast i sadlen. En græstøjle som rytteren kontrollerer kan måske være bedre - men kan et lille barn holde styr på en ekstra tøjle?? Jeg ville ikke forvente det.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 08:26

Carina Det er ikke helt denne jeg mener, men denne ser da os spænende ud :-)

 

Mundkurv er prøvede og stadig trækker hun hendes rytter ud af sadlen for og prøve om hun nu kan få noget.

 

Den jeg bruget var noget henad en tjek som man bruge på travheste, dog ikke så stramt. Man satte den i de to forste ringe på sadlen ( hvor fortøjet normalt bliver sat på) og så lå remmen langs manen og blev sat fast i nakkestykket på trensen.


Mor til en dejlig dreng fra d.25/6-08 3380g og 53cm

Elsker ham så meget....



Mor til en dejlig pige fra 22/11-10 3400g og 49cm

Elsker hende så meget....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider