Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kender I det?
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 20:12

Kender I det at det er som om man får et tip fra "noget"?? Nok ikke lige noget guddommeligt, men........ Der er mere mellem himmel og jord end så mange andre steder

 

Fx Da jeg var barn købte min fru moder et sæt Disney-bøger til mig. Da min bror og jeg voksede op, var det mine bøger, da det var mig der læste og passede på dem. Men så fik min bror børn, og mente at når jeg ikke havde børn, så måtte bøgerne overgå til ham

Så de sidste 15 år har jeg let efter disse bøger igen. Jeg har gennemrodet antikvariater og loppemarkeder. Men ingen steder fandt jeg dem. Sidste år begyndte jeg at efterlyse dem på nettet. Stadig uden held. Nogen havde hørt om dem, nogen havde lige solgt dem osv.........

Så har ikke rigtig søgt de sidste 6-7 måneder, men pludselig idag, uden nogen grund ledte jeg igen. Stadig uden held. Søgte lidt på QXL og oprettede så en annonce på Trendsale, men manglede et bestemt billede. Jeg kunne ikke finde bileldet, men faldt over min gamle annonce på en fanside for Anders And, og der var billedet. Der var een der sidste år kunne fortælle navnet på disse specielle bøger, og jeg prøvede så at søge på QXL igen, og Wupti: Ikke nok med at hele sættet er til salg: Prisen er cirka halvdelen af hvad jeg ville betale. Og annoncen udløber i aften.

 

Og det er det jeg mener: Hvorfor leder jeg pludselig lige i dag?

 

Jeg elsker oxo at sidde at læse en bog og ha' tv eller radio kørende i baggrunden, og så, ud af det blå, så er der een i tv eller radio der siger præcis det ord jeg lige sidder at læser??

 

Eller da min farmor døde (Vi havde ikke rigtig haft kontakt til den del af familien længe) Lige denne dag lufter jeg mine 2 hunde et sted jeg ellers aldrig har været før. Min kusine får øje på mig (Jeg genkendte hende ikke) Og hun kunne så fortælle af farmor var død og der var begravelse dagen efter. Havde jeg ikke hørt det fra hende, havde vi ikke fået det at vide overhovedet.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 22:08

Det var de her 4 bøger


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  16-07-2014 11:15

Elsker de gamle Disneys klassiskere, den skal man da bare beholde. Forstår ikke at din bror bare kunne tage dem til hans børn :( Tarveligt.

 

Du må skynde dig at få fat i dem igen :D


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  16-07-2014 11:24

Sandra: Tak Jeg vandt bøgerne på QXL, så regner med at de ankommer i næste uge.......


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 09:04

 

Har hørt at hvis man ønsker sig noget "hårdt nok" så kommer det til én. Tillykke med at du nu får dine disney bøger igen. Men hvorfor har din bror ikke retuneret dem igen?

 

Sjovt er det også at jeg har nøjagtig samme sæt, men mine børn har ikke rigtig vist interesse for dem, endnu. Hellere at de ligger urørte end at de bliver ødelagt.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider