Det er /(&(%(/&)%&/(&/)& ikke nemt. Bestilte og betalte for en pakke for nogen uger siden. Jeg fik mail og sms fra GLS i sidste uge, om at pakken kunne afhentes i Kvickly Haderslev.
Det er kun 2 gang jeg modtager pakke den vej, så jeg tog glad og fro afsted i sidste uge. Hen til pakkeskabet: Prøvede at indtaste den 12 cifrede kode jeg havde fået med mail. Den virkede ikke.
Gik hen til kiosken og klagede min nød, og der var svaret at der var et nummer på boksen til hjælp. Jeg ringede og de kunne ikke forstå det, så anbefalede at jeg kontaktede firmaet, som jeg ikke kunne komme igennem til.
Jeg ringede forgæves hver dag tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og igen i dag (Havde svedt det ud igår) Da jeg skrev på deres fb svarede en anden kunde at de vist var gået konkurs igen igen, så jeg frygtede at hvis pakken røg tilbage til afsender, så vilel jeg hverken se pakke eller penge igen.
Så kimede PostDk ned, som ikke kunne hjælpe hvis jeg ikke havde et T&T nummer.
Så prøvede jeg at chatte med Post DK og pludselig var det første svar der:
Det var GLS jeg skulle ha' fat på (Hvorfor kunne alle de mennesker jeg snakkede med i telefonen ikke fortælle dette?? Jeg nævnte faktisk GLS flere gange, og troede at de måske arbejdede sammen)
Hos GLS havde de så SVARET: Jeg skal IKKE hente min pakke i boksen, men i kiosken??!! Øh, dem talte jeg jo netop med den dag jeg var dernede. Må se om jeg kan lade være med at være sarkastisk når jeg tager ned i eftermiddag for at hente min pakke!!