Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er sur!!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 15:09

Det er /(&(%(/&)%&/(&/)& ikke nemt. Bestilte og betalte for en pakke for nogen uger siden. Jeg fik mail og sms fra GLS i sidste uge, om at pakken kunne afhentes i Kvickly Haderslev.

Det er kun 2 gang jeg modtager pakke den vej, så jeg tog glad og fro afsted i sidste uge. Hen til pakkeskabet: Prøvede at indtaste den 12 cifrede kode jeg havde fået med mail. Den virkede ikke.

Gik hen til kiosken og klagede min nød, og der var svaret at der var et nummer på boksen til hjælp. Jeg ringede og de kunne ikke forstå det, så anbefalede at jeg kontaktede firmaet, som jeg ikke kunne komme igennem til.

Jeg ringede forgæves hver dag tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og igen i dag (Havde svedt det ud igår) Da jeg skrev på deres fb svarede en anden kunde at de vist var gået konkurs igen igen, så jeg frygtede at hvis pakken røg tilbage til afsender, så vilel jeg hverken se pakke eller penge igen.
Så kimede PostDk ned, som ikke kunne hjælpe hvis jeg ikke havde et T&T nummer.
Så prøvede jeg at chatte med Post DK og pludselig var det første svar der:

Det var GLS jeg skulle ha' fat på (Hvorfor kunne alle de mennesker jeg snakkede med i telefonen ikke fortælle dette?? Jeg nævnte faktisk GLS flere gange, og troede at de måske arbejdede sammen)
Hos GLS havde de så SVARET: Jeg skal IKKE hente min pakke i boksen, men i kiosken??!! Øh, dem talte jeg jo netop med den dag jeg var dernede. Må se om jeg kan lade være med at være sarkastisk når jeg tager ned i eftermiddag for at hente min pakke!!


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 Frem og tilbage...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 15:28

... er jo som bekendt lige langt!

 

Min tålmodighed havde ikke rakt lige så langt som din


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 GLS...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 16:23

Men hvorfor tænkte du at du skulle ringe til Post DK når du ved pakken er sendt med GLS ?


Mvh Lene


"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 16:35

Lene: Efter at ha' spurgt i kiosken, og antydet at jeg måske skulle hente pakken ved dem, sagde de at hjælpenummeret stod ved pakkeboksen, så jeg troede at de måske arbejdede sammen, så GLS kunen lægge pakker i PostDK boks. Og JA jeg er mega naiv. Jeg tror at folk kan noget eller vil søge hjælp, hvis de ikke selv kan svare


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  16-07-2014 22:22

Hold da op hvor er det træls. Hvor jeg bor, plejer de at være rigtigt søde til at pege i den rigtige retning, hvis jeg kommer til det forkerte afhentningssted. Det virker som om de får rigtigt mange, der går forkert. Og her er altså tale om afhentningssteder spredt ud over flere km's radius, som jeg jævnligt tager fejl af (det siger så vist lidt noget om at jeg burde læse pakkesedlerne bedre...), og de peger mig alligevel i den rigtige retning.

 

Håber du får din pakke uden problemer.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider