Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sommerferien er ødelagt
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 23:45

Ja det er den desværre.

 

skulle have besøg af en veninde i 5 dage, men hun tog hjem allerede efter en dag, da hendes hund og mine forældres ikke kunne sammen, vi havde så aftalt, at hun selv skulle komme uden hund dagen efter - men så havde hun pludselig ikke råd til at kører op til mine forældres gård.

 

her i August måned skulle jeg have været i Tyskland og besøge min veninde, men grundet forskellige omstændigheder har hun aflyst det.

 

så nu sidder jeg her tilbage og har vitterligt lyst til at komme lidt ud at "rejse" altså bare se noget nyt.

 

stort set alle mine veninder er ude at rejse eller skal - og man kan da ikke undgå at blive en anelse misundelig på dem, når de fortæller hvor meget de glæder sig.

 

bare 5-7 dage i et sommerhus ville jeg elske! - men uden ret mange penge på lommen, er det begrænset hvor mange sommerudlejninger, jeg kan betale.

 

har overvejet at campe, noget som jeg normalt ikke kan fordrage, men igen har jeg heller ikke lyst til at gøre det alene :/ har virkelig bare lyst til at opleve noget andet, så hele min sommerferie ikke er på forældrenes gård, hvor jeg har mine heste.

 

er der nogen der har udrejse længsel, om det så bare er til et sommerhus, så lad mig høre! og læse jeres erfaringer, og gode råd :)

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sommerferie
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 00:46

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt der er i mellem dig og veninden, men sådan en køretur er ikke altid lige billig jo :) Det er vel heller ikke sikkert hun kan få hunden passet med så kort varsel?

 

Men det er da træls ikke at have noget at bruge ferien på - men afhængig af hvad du er til, er der jo muligheder, der er jo også ting som shelters der er gratis, små museums der er gratis etc eller bare billige - du kan jo forhøre dig omkring om ikke der er andre som keder sig og vil ud og lave noget, få lidt idéer den vej også måske :)

 


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 07:21

Hvis veninden bor i Tyskland kan jeg godt forstå at hun nok ikke lige vil køre turen en gang til. Som jeg læser det, altså at det er samme veninde, så føler du også at hun brænder dig af i august fordi det ikke gik nu i sommerferien? Hvis det er rigtigt skal du måske snakke med hende og lige få rettet nogle ting ud med hende. Og jeg kan læse dit indlæg forkert ;)

 

Kunne du evt. besøge hende nu? så er der jo ikke problemet med hundene?

 

Ellers tænker jeg bed & breakfast. Ja, du vil gerne ha selvskab, men hul i det, find et område i landet du gerne vil besøge, find nogle B&B, nogle spændendee museer eller hvad du ellers er til, og så afsted med rygsækken.

 

Shelters og vandrestier lyder også spændende. Eller hvad med lange ture på hesten?


Mvh. Sanne

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 sommerferien er ødelagt
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 09:08

det er to forskellige veninder.

 

 

veninden med hunden, har egen sponsorbil, og kan kører hvornår det passer hende :)

 

og veninden i Tyskland skal jeg besøge, altså det er mig der skulle have været til Tyskland.

:)

 

- jeg elsker Shelters, men igen, det er bare ikke sjovt alene, og vil rigtig gerne have nogen at opleve sammen med, så det ikke kun er min hund og jeg.


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 12:23

Find en billig flybillet og overnat hos private via Couchsurfing.org. Så kan du få en rigtig billig ferie, opleve noget nyt og ved indkvartering hos private er det nemt at få gode insider tips til hvad du kan lave og hvad der skal ses det pågældende sted.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Couchsurfing
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 13:22

Kan varmt anbefale couchsurfing. Der igennem kan du også finde andre alternative rejsemuligheder som f.eks. forskellige typer arbejde med kost og logi - herunder landbrug, hvor der typisk vil være flere = rejsekammerater.

 

God tur!


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider