Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Alle grene...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 00:52

Tror nu nok, at der skal kigges i alle grene af hestesporten, ifht. dårlig behandling af heste og ridning...

 

Tag bare et kig rundt på google ifht. alle grene...

 

Dressur, spring, western, distance, trav, galop, show, osv.osv....

der er brådne kar inden for alle former for heste-sport..

 

Ingen kan sige sig fri...

 

1
4
Svar på denne tråd
 
 Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 07:26

hvad vil du med det indlæg, selvfølgelig er der det, men det gør det da ikke mere rigtigt at gøre det, jeg kan ikke med den der logik der siger .. Jamen ham der gør det samme eller det som er værre ergo må det være ok jeg gør det også, den holder jo ingen steder.

 

der er brodne kar i alle brancher i og uden for hestebranchen, men måden at komme det til livs er da ved at vise dem at det IKKE kan betale sig ..


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr.

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

3
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 07:42

helt enig!

 

der er masser af mennesker der rider elendigt,- og derfor synes jeg det er helt perfekt at man starter med en af " de største " som har et kæmpe publikum af følgere som mener at alt han gør er rigtigt.

 

Dejligt at der er kommet fokus på det, jeg har altid fået ondt i øjnene hver gang jeg har set Helgstrand ride...

 

Jeg håber at nogle af alle de "blinde følgere" af AH, måske kan indse at vold mod heste ikke er ok...

 

-og nu hvor vi også skal kigge på de almindelige ryttere,- er det oplagt at kigge på nogle af disse AH-tilhængere som med stor sansynlighed også kopierer AH-ridning ind i deres egen daglige ridning på Musse

 

(-men det var måske ikke lige dét du mente 000...?)


*** Misssophie


2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider