Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Min mand er stukket af
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 20:22

Bedst som aftensmaden var indtaget og ungerne puttet, ja så smuttede manden sørme ... ;) ... Jeg anede ikke uråd, der havde ikke været optakt til noget som helst ... ;) ...

 

Han listede over i stalden, smed sadlen på sin hest og afsted ud i det blå på aftentur ... Hvad dælen er den nu af ;) ..

 

Hvor er det hyggeligt at gå og gøre aftenfoderen klar mens man venter på at kunne høre lyden af hovslag i det fjerne ;) ...

 


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

42
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 21:44

Du skulle da have været med


Mvh. Natasha

2
0
Svar på denne tråd
 
 Med ....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 23:29

Det var jo faktisk også en turhest til mig vi ledte efter - da manden så faldt pladask for en og endte med at købe den til ham selv ;) ... Men jeg har da fået lovning på at måtte låne ind i mellem ;) Om ikke andet så når den skal "til frisør" :

Billede

 

Men mon ikke når børnene engang er store nok osv osv så kan vi ride aftenture sammen ;) ... Indtil da må vi nøjes med at køre til skov og strand når der er frivillige til at passe ungerne imens ;) ...

 

Må indrømme jeg er lidt stolt af både mand og hest ... Tror det var 7, måske 8. gang manden sad på en hest ... Og han tog en god times skridt alene ud .. 2 traktorer havde de mødt - dem var hesten ikke vild med så manden var hoppet af og havde lokket ham forbi med "bom", hoppet på igen og redet videre ... det er sgu god stil ;) ...

 


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

15
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 23:48

Det er da klart han stikker af, med det navn du har, ManEater

 

Hihi!

 

Håber han havde en god tur :P


Mvh. Sophie (:

5
0
Svar på denne tråd
 
 Sejt...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 07:50

... at han tør kaste sig ud i aleneture når han kun har redet så lidt. Og godt at han ved hvornår han skal hoppe af og lige lade hesten se på tingene før han kan ride videre.

 

De skal nok få mange gode timer sammen :)


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

6
0
Svar på denne tråd
 
 Hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 13:13

Jeg tænkte også godt nok på, om du nu var sikker på at du ikke var kommet til at æde ham, og det var derfor han var væk :-P

 

Lyder så hyggeligt, at han har været på tur.

 



Zamangah

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 MandeÆderen ...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 19:09

Ha ha ... Nicket "ManEater" blev opfundet for mange mange år siden i mine unge chattider ... Dengang (og stadig den dag i dag) blev det brugt i et anfald af (selv)ironi - netop fordi det der med mænd bare sleeet ikke fungerede ;) ..

 

At jeg så med tiden har fået et ry for netop at være en "ManEater", ja det aner jeg ikke hvor kommer fra ;) ....

 

Forøvrigt er jeg temmelig sikker på jeg ville have haft mavepine endnu hvis jeg havde fortærret 700 kg ekvipage ;) ...

 

Manden er vokset op med dyr, først køer på fars gård og svin på mors og sidenhen også heste begge steder ... Så selvom han aldrig rigtig har redet har han et ufattelig tav på dyrene ... F eks er han væsentlig bedre til trailerlæsning og smed assistance end jeg der har redet siden jeg var 4 ;) ...

 

Igår tog vi dog alle afsted, jeg fik lov at låne ridedyret og så pakkede manden ungerne i "monstertrucken" (ladcyklen) - og så tog vi ellers ud og hilste på stillestående traktorer og smørbusser ;) ... Det tog Krølle i stiv hov ;) ...

 


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider