Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 maleskabeloner til væggen
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 09:38

Jeg leder efter maleskabeloner til væggen og har også fundet nogle stykker, men hold da op, de er pivdyre, især hvis de skal være store, eller der skal en del til. Vi er i dinosaurus / biler / prinsesser / sommerfugle - afdelingen :-)

 

Er der nogen der ved, hvor man finder sådan nogle til overkommelig pris? Jeg har også prøvet at søge på dba og gulgratis, men finder ikke noget :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måskeee
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 11:58

På facebook er der en gruppe der hedder hobbykassen, der er en dame som laver dem selv - lige som du vil have den.

prisen variere, men er oftest mellem 5-50 kr.

mvh.dorte

1
0
Svar på denne tråd
 
 tak sille
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 12:35

Det lyder lige som det, jeg leder efter :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 gør det se
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 20:13

Print ikonet ud på et A4 eller A3 afhængig af størrelsen.

 

Klip ud og hold op på væggen - tegn uden om.

Herefter klipper du lidt af eks. kjolen hvis det er en prinsesse og så tegner du påny de nye streger op, klip mere af f.eks. håret eller ben, øjne osv. tegn op hver gang du klipper af.

 

til sidst har du en perfekt aftegning (y) billigt og enkelt - så skal den bare farvelægges efterfølgende - køb bare de almindelig akrylmalinger som bilka, føtex, søtrene grene har til en 5-10kr pr. tube :)

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi gjorde..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 09:51

det for mange år siden på datterens værelse - fandt et billede på nettet og lånte en gammeldags overheadprojektor og forstørrede det op på væggen og kunne tegne/male efter det - det fungerede perfekt..

 

Det eneste problem var, da der kom en virkelig GIGANTISK bille kravlende op ad væggen - min veninde og jeg hylede op. Lige indtil vi opdagede det var en der kravlede hen over overheadpladen og blev forstørret ganske meget op på væggen :-)


 

Mvh

Line

 

 

Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker

 

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

 

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 22:58

Jeg malede Pokemon .... så må I selv regne tilbage i tiden ;)

 

Knægten fandt 3 figurer han ville ha, så tegnede jeg dem samlet over på et A4 og tegnede et net ind over, nok ca. 2 X 2 cm.

 

Så tegnede jeg et tilsvarende større net på væggen (blyant.... tager lang tid at viske ud) og så støttede jeg mig til nettet når jeg tegnede over.

 

Og skal jeg hilse og sige, at man skal IKKE! bruge en sprittush til at tegne konturerne op med bagefter ..... de er ret svære at male over senere ...... brug en tynd pensel og sort maling.


Mvh. Sanne

 

Velholdt Baloun C1 17" sælges/byttes. Billeder og flere detaljer kommer snarest på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider