Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er stolt af mine heste i dag
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:01

jeg har to hypper som ikke rigtig har lavet noget, og hvert år vil jeg se om jeg ikke kan få dem tilredet, nu er de da kun lige blevet 13 så tiden er da gået lidt for hurtigt.Startede ellers da de var 3.

 

Nå men jeg har ellers prøvet flere gange. men når jeg har lagt sadlen på, ja så kan det blive knald eller fald. Damen plejer at springe i luften, drengen ja han skal lige overveje det og så bliver han ellers sur.

 

så har jeg så købt en lammeskindssadel, og i dag var vejret super, så jeg syntes lige at vi skulle prøve den nye sadel.

og der skete ikke en pind! Begge heste var totalt ligeglad med at have den på, gjorden var spændt, og stigebøjlerne hang nede (og ja jeg ved godt at man ikke skal ride med bøjler - men det er mere for at vænne dem til det hele)

De blev ikke sure eller noget. Tog nogle volter med begge heste, helt uden problemer.

 

så mor her er stolt. har prøvet en masse sadler hvor hestene har været mega surer bare de så den, og nu ja den er de totalt ligeglad med.

 

Så vi prøver da igen i morgen. Måske år 2014 bliver året hvor der faktisk kommer en rytter på de to.......

 

Billede

 



6
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:58

Nej, hvor fint, tillykke med de to krævende hypsere og deres fremgang :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider