Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 smidt af facebook ved en fejl
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 10:39

ja jeg er blevet smidt af facebook og ved ik hvordan jeg kan komme ind igen..

Nu har jeg prøvet i 2 dage og er ik sikker på hvordan jeg lii kommer ind på min konto igen..(jeg er ik så god til computere)

 

Der står jeg har ændret min adgangskode men nej det har jeg ik så tror den er blevet hacket..

 

Men syns ik jeg kan få den store hjælp fra facebook..

 

Det der så også er galt er at jeg ik kan komme ind på min normale emailadresse jeg bruger derinde da denne er lavet om til en anden slags konto..(fra hotmail til outlook)

 

Hvordan ændrer jeg både min konto og min emailadresse??

0
0
Svar på denne tråd
 
 xdftgyuh
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 13:16

Du skal price dig lykkelig for det.

Facebook er ikke særligt smart át bruge overhovedet.

Nu når du åbenbart er ude,skulle du heller lave din egen research på hvad facebook egentlig er og hvad målet med det er.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
9
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 13:25

Den Gamle Smed, det var vist ikke det der blev spurgt om. Vel?

 

TS, du kan bede om et nyt password ved at klikke på linket på facebooks startside. Du skal dog være opmærksom på, at de sender til den email-adresse du har oplyst, og som du nu har problemer med at komme ind på. Med det nye password kan du så logge ind. :-)

Kan du ikke komme på hotmail direkte fra websiden http://www.hotmail.com? Det kan jeg. Jeg skriver bare min hotmail-adresse som jeg altid har gjort og så med password nedenunder, og det fungerer fint. Du skal ikke lade dig forvirrre af, at der står microsoft osv. Det er bare dem der har købt hotmail.

 

Håber det lykkes!

 

Lene

 



Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

3
1
Svar på denne tråd
 
 ang hotmail
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 14:22

jeg har prøvet det du siger jeg skal gøre men jeg kan ik få lov til det da den sir det er det forkerte login jeg bruger..

 

hm what to do??

 

og nej jeg er ik interesseret i en diskution ang hvorvidt det er et ok koncept eller ej.jeg bruger facebook til at holde mig opdateret i hvad der foregår i tidligere klassekammerater og venner jeg har i udlandet..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 14:37

Hmmm... hvis det er det forkerte login, bliver det nok svært. Du er sikker på, at du skriver det samme login-navn (mail-adresse) som du altid har brugt?

 

Som jeg har forstået det, er problemet din mail-adresse/brugernavn? Ikke så meget passwordet?

 

Lene



Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 14:45

Der har netop været et kæmpe stort leak i sikkerheden hos meget brugte hjemmesider, inklusiv Facebook, Gmail, Hotmail, Pinterest, Twitter osv.

 

Leaket er blevet kaldt "Heartbleed", måske har du læst om det i aviserne?

Ihvertfald har det gjort at ens passwords til disse sider er blevet lækket, så andre potentielt kan have fået fat i dem.

For halvanden uge siden blev det anbefalet, at man skiftede sine passwords på alle disse sider, både mail, facebook osv.

 

Eftersom det lige er sket, kunne det godt tyde på at du er blevet offer for Heartbleed, ligesom mange andre mennesker :/

 

Ville det være muligt for dig at oprette en helt ny mail og en helt ny facebook?

Ved godt du mister dine kontakter osv, men det er svært at få sin mail tilbage.

 

Ellers er der vel en funktion der hedder glemt password til din mail? Den kan du prøve


Mvh. Sophie (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider