Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mens vi venter.....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 22:25

Manden min syntes han trængte til ny hest ... Han påstår da hårdnakket han har købt den til mig - men jeg ved bedre, ja jeg gør ... ;) .. Han er nemlig både for ung og for stor til min smag, ja faktisk alt det jeg IKKE skulle have ... men - personlighed kan man ikke argumentere fornuft imod, sådan er det bare ;) ... Og hvis der er noget den skønne herre (ja hesten, ikke manden) har, så skal jeg da love for det er personlighed...

 

I dag skulle vores kommende familiemedlem handelsundersøges så vi tog turen fra jylland til Sjælland for at overvære det ... Han gik heldigvis rent igennem og dyrlægens guldkommentar "Jaaaa, det er da ikke den mest urolige hest jeg har undersøgt" kommer helt sikkert til at være det nye "ordsprog" herhjemme ...

 

Krølle, eller Kenzo'z Lacrosse som han egentlig hedder, er nok den roligste hest jeg nogensinde har haft med at gøre... (så rolig at både dyrlæge og mønstrer var langt mere forpustet end hesten da den skulle mønstres i skridt og trav) ...

 

Nu sidder vi bare og venter på at hestebussen kommer, sidste melding var at de forventede ankomst 23.30 .... Så priser man sig lykkeligt for at have hestene hjemme, så man kan lave andet mens man venter ... ;) ..

 

Nøøøøj hvor går tiden da langsomt .... Beklager det gik ud over jer, kære HNer ;) .....

 


Har du vores nye guldklump?

Irish Cob/tinker.. Ca 150/155 i stang, 8-18 år og "idiotsikker", både med trafik og nervøs rytter ..

20
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder...????
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 23:40

Altså bare til at fordrive tiden, imens vi venter ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
7
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 00:51

handlen

 

Mon ikke han er vel ankommet nu; som Taina skriver må vi snart se billeder af vidunderet


The grass was greener....

 

Mvh Janni

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vindunderet...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 14:09

Jo han ankom heldigvis planmæssigt lige for 23,30 - travede en runde på folden, rullede sig en gang (løsdrift - jeg var dælme noget nervøs for at smide ham på en ny fold sådan midt om natten men sådan var det jo) og gik derefter direkte hen og satte hovedet i høhækken ... ;) ...

 

Der skal nok komme laaaange billedetråde om skønheden på "Opslag & Billeder" - især frustredede suk om hvordan hulen man fletter sådan en man og holder sådan et overskæg hvidt ;) ...

 

Men for god ordens skyld kan i da lige få et enkelt af skønheden her, det er taget 2. gang vi kiggede på ham :) ... Man kan jo se forelskelsen lyser langt ud af mandens øjne ;)

 

Billede

 


Har du vores nye guldklump?

Irish Cob/tinker.. Ca 150/155 i stang, 8-18 år og "idiotsikker", både med trafik og nervøs rytter ..

14
0
Svar på denne tråd
 
 Årh....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 20:24

Sikke en basse! Hesten altså ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Basse....
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 11:47

Manden er sg også lidt en basse, de skulle jo også gerne passe sammen ;) ...

 

Heldigvis er de begge lige så rolige og gode i hovedet som de er store ;) ... Om end den 4-benede er en smule lettere at håndtere end den 2-benede ;) ...

 


Har du vores nye guldklump?

Irish Cob/tinker.. Ca 150/155 i stang, 8-18 år og "idiotsikker", både med trafik og nervøs rytter ..

5
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 18:07

Tillykke med ham, han ser dælme også rar ud

Og så skal signaturen vist ændres nu?


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signaturen ...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 20:58

Altså - hvis nu der dukker en mere op af samme sind som ham her - så tror jeg da godt vi kunne finde en lille fold til også ... Ha ha ha ... men ja, må vidst lige have opdateret den :)


Har du vores nye guldklump?

Irish Cob/tinker.. Ca 150/155 i stang, 8-18 år og "idiotsikker", både med trafik og nervøs rytter ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 21:20

Hahahahaha, sådan


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu en
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 21:45

Ellers er jeg helt klar aftager til et tilsvarende eksempler .


Cirkelinemus :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aftager ...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 21:48

Det forstår jeg godt - men jeg er temmelig overbevist om at der kun findes et eneste eksemplar af dette vidunder ...

 

Siden han kom hjem mandag aften har han ikke lavet andet end gentagende gange overraske mig med hans ophøjede ro over absolut ALT ... Der er absolut nogle tidligere ejere der har gjort et genialt stykke arbejde med ham ... :) ..

 


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

5
0
Svar på denne tråd
 
 6tegn...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 23:16

Eeeeej! Det er da Krølle!

 

Held og lykke med ham! Han er en dejlig dreng!


Med Venlig Hilsen

 

Kathrine Nielsen

 

- Med Højvangs Arelia <3

R.I.P. Redwood Mickey Mouse!


"Nobody is perfect, but some souls are perfect for each other"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Krølle
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 10:05

Jep, det Krølle ;) ... Eller Kenzo's Lacrosse - men vi er nu også mest til Krølle ;) ...

 

Hvor kender du ham fra Kathrine? ... :) ....

 


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyhest
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 11:20

De ser søde og tilforladelige ud begge to. Tillykke med dem

 

Vis gerne flere billeder af hesten

 


Med forbehold for selvmodsigelse, irrationalitet og åbenlys dobbeltmoral.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder ...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 12:10

Er helt sikker på der snart kommer en billedtråd med en frusteret mand der forsøger sig med en hingstefletning ... (For han har nemlig bestemt at det er pænere end alm fletninger - *Smiley der ruller med øjnene* ) ...


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

1
0
Svar på denne tråd
 
 8980900+
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 19:20

 

Tillykke med jeres nye hypper! Han er da super fin :-)

 

Har du nogle flere billeder af ham?

Man kan godt se din mand er helt væk i Krølle ;-)


 

Hvis hvaler kunne skrige, havde hvalfangsten være stoppet for meget længe siden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6tegn...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 21:55

Krølle stod sammen med min hoppe, der hvor i købte ham fra :D

I er heldige, fordi han er dejlig! :)


Med Venlig Hilsen

 

Kathrine Nielsen

 

- Med Højvangs Arelia <3

R.I.P. Redwood Mickey Mouse!


"Nobody is perfect, but some souls are perfect for each other"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder ...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 10:28

Der er flere billeder af ham på "Opslag og Billeder" - vi må hellere holde os til rette forum ;) ..

 

Ja, vi er heldige for han er godt nok den skønneste hest jeg nogensinde har haft håndteret ... Jeg er så imponeret ... :)


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider